Storing in het intern geheugen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jac Art

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
Berichten
224
Geacht forum,

Het lijkt een softwareprobleem, maar is het volgens mij niet.

Ik gebruik reeds ruime tijd Showbiz DVD2; een videobewerkingsprogramma, tot grote tevredenheid. Daarnaast gebruik ik ook Studio 12 van Pinnacle.

Nu gaat het even om het eerste.

Wanneer ik Showbiz gebruik dan gebeurt het regelmatig dat het progje vastloopt. Heel vervelend! Want je bent met iets bezig en moet je weer opnieuw beginnen. Dat gebeurt vaak bij het verslepen van een clip. Het zij uit een geopend bestand of dan wel het verslepen in de tijdlijn. Maar het ergste is dat het programma zo maar, zonder opgaaf van reden, van het scherm verdwijnt. Lukt het uiteindelijk wel een filmpje te maken dan is het resultaat een beeld dat aan en uit gaat. Daarnaast gebeurde het bij het verslepen van een clip dat van monitor 2 ( ik gebruik er 3) het beeld wegviel. Volgend een kennis zou dat te maken hebben met de videokaarten. Inmiddels heb ik daar nieuwe drivers voor gedownload. Het wegvallen van het beeld op mon. 2 is nu praktisch over, maar het verslepen van een clip blijft een zware wissel op het systeem trekken.

Studio 12 van Pinnacle is wat stabieler, maar heeft ook de neiging om vast te lopen of weg te vallen.

Sinds korte tijd heb ik Premium 3 van Adobe in huis, maar ik ben daar (nog) niet zo vertouwd mee. Dit lijkt echter wel stabiel te zijn.

De kennis van de kennis http://www.helpmij.nl/forum/images/icons/icon10.gif, was uitgeput en ik wendt mij nu maar tot het forum.

Ik zit zelf te denken aan storing in het intern geheugen (2 gig).

Kunt mij helpen?

Met een vriendelijke groet,

Jac Art
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan