Storing in opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grashoofd

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jan 2007
Berichten
2
Ik heb een beetje een probleem met mijn main-computer.
Ik start hem op en dan komt er iets te staan over Veilige modus, Normaal starten etc.
Ik heb alle keuze's geprobeert, maar elke keer bij het laadscherm komt er voor 0,5 sec. een blauw beeld met tekst dat niet te lezen is..
Dan start de computer opnieuw op :shocked:

Heeft iemand ook dit probleem, of anders de oplossing?
 
heb ik ook gehad, niet kunnen achterhalen wat het is, ik kon ook niet in veilige modus komen. Alle hardware losgekoppeld, maar hielp ook niet, toen windows opnieuw geinstalleerd en het probleem was verholpen. Denk er dan om om bij opstart en herstelinstellingen bij systeemeigenschappen datje het vinkje uit schakelt bij computer opnieuw opstarten bij systeemfouten, dan kun je tenminste de foutmelding lezen en uitzoeken wat t is

groet,

Wahi
 
Als je bij opstarten op F8 toetst, krijg je het bootmenu van XP, daar kiezen voor "Automatisch opnieuw opstarten bij systeemcrash uitschakelen" , dan krijg je een BSOD, met een foutmelding, die je hiet kunt plaatsen.

Ook opstarten met de XP cd, en dan naar de repairconcole gaan, en daar de vorgende handelingen verrichten, fixmbr, fixboot, en daarna chkdsk /r, zouden kunnen helpen, maar als de MTF is beschadigd, helpen die ook niet, maar dat horen we dan wel weer.
 
heb ik ook gehad, niet kunnen achterhalen wat het is, ik kon ook niet in veilige modus komen. Alle hardware losgekoppeld, maar hielp ook niet, toen windows opnieuw geinstalleerd en het probleem was verholpen. Denk er dan om om bij opstart en herstelinstellingen bij systeemeigenschappen datje het vinkje uit schakelt bij computer opnieuw opstarten bij systeemfouten, dan kun je tenminste de foutmelding lezen en uitzoeken wat t is

groet,

Wahi

Gaat niet, als je niet in windows kan komen.:rolleyes:
 
Ja dat is ook nog iets.
Als ik de Installatie CD erin doe, staat er: Bezig met controleren van Hardware.
Ik heb gister van 9 uur tot 5 uur hem laten laden, maar er gebeurd gewoon niets!
 
Hang de schijf in een andere pc erbij, als slave, en controleer hem daar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan