Storing op You Tube

Status
Niet open voor verdere reacties.

nsutts1200

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2008
Wie weet het,de pc leverancier weet het niet.regelmatig valt Muziek weg en staat filmpje stil en gaat weer door en weer stil.maakt niet wanneer,zit geen virus in en de pc man zegt,ik vindt het niet en als het aan de software ligt is er geen garantie hij wil voor 65 euro wel opnieuw er op zetten terwijl het ding pas nieuw is.Thanks Jan

Is er kans dat je niet lang genoeg wacht tot het volledig gebuffert is?

You tube

Is er kans dat je niet lang genoeg wacht tot het volledig gebuffert is?
ik heb niets te wachten,ik klik op het filmpje en dan gaat ie verder,en daarna onderbreekt het meerdere malen dat je er gek van wordt,en op andere pc doet ie het goed.

Heb je het geluid niet gedempt staan op youtube in FF?
Er kwam een melding dat ik java had verwijdert en toen moest ik flasch player instaleren zegt de pc,en nu doet ie het goed,maar ik moet afwachten of het goed blijft,voor nu hartelijk dank voor je hulp gR John

Geen probleem. Dat was ik inderdaad nog even vergeten te zeggen dat je Java Shockwave en Flash even moest installeren :)

Geen probleem. Dat was ik inderdaad nog even vergeten te zeggen dat je Java Shockwave en Flash even moest installeren :)
Na 1 dag weer het zelfde probleem.alles geinstaleerdf,je zou er gek van worden ook op bv programma gemist stopt hij steeds Gr J

Na 1 dag weer het zelfde probleem.alles geinstaleerdf,je zou er gek van worden ook op bv programma gemist stopt hij steeds Gr J
Andere pc doet het goed.deze moet naar de vuilbak.op software geen garantie zegt de verkoper,is nog geen 4 maand oud

Goedemorgen..

Wat als je probeert met systeem herstel (dus voor je em weg gooit) naar nog voor dat je er ook maar iets mee had.

Opnieuw opstarten -> Op F8 drukken -> Veilige modus -> wachten tot het is opgestart -> Start -> Alle Programmas -> Bureau accesoires

Daar even zoeken naar systeem herstel. Zet het dan ongv een week of 4 terug. Lijkt me ruim zat. Laat de pc het werk doen en wacht tot het klaar is. Niet uitdrukken of uitzetten. Gewoon uit zichzelf laten opstarten anders lukt het niet.

Kijk dan of het wel weer werkt.

Gr,

Johan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan