Storing Symantec site

Status
Niet open voor verdere reacties.

juno

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2001
Berichten
175
Ik zag dat mijn laatste Norton live update van 17-11 was en omdat er al 2 dagen problemen waren geweest met de computer (netwerk) het maar handmatig op te halen.
Kreeg de fout dat het niet kon omdat mijn Internet mogelijk niet goed was.
Nou die werkt nu gelukkig weer ouderwets goed, maar na onderzoek bij Symantec blijkt de site dus uit de lucht te zijn.
Heb door het gedoe met Chello wel een ander IP adres maar lijkt me niet dat dat een probleem moet geven bij ophalen defenities.

Lees ik
hier ook onderstaand probleem, misschien is dit ook door de storing van Symantec.
 
Kom wel op de site .maar niet in de download sectie .
Ziet er naar uit dat die down ligt .
Heb om 18:00 nog een update binnengehaald .
Handmatig dat wel omdat mijn auto update al 2 maanden niet meer werkt .
 
als ik op de USA site kijk, kom ik tot bij het moment van starten van de download................................... alleen start ik 'm niet want ik heb geen Symantec :D :D :D
 
Laatst bewerkt:
26-11-2003 is voor Symantec al wel redelijk oud, maar dowloaden lukt gewoon.
 
Ik maak me nu echt zorgen.
Korte uitleg:
2 dagen geleden was plotseling Internet gestopt, met chello bezig geweest en volgens hun was de modem goed en lag het aan mijn computer.( 98se)
Deze zit samen met een (95) andere via een router, beide hadden geen Internet meer.
Windows setup en netwerkkaart opnieuw en router verbinding werkt ook weer, dus beide weer op Internet.
Viel me na het configureren van de router op dat ik veel werd gepingt. ( 500 x)
Zonelog geeft aan dat ik op alle poorten wordt gescand en er zitten trojansscans bij.
Ook was er een dosattack.

Norton Antivirus staat de laatste liveupdate op 17-11 dus wou die live update doen, krijg ik de melding dat mijn Internet het niet doet.
Opvallend is dat ik en de andere computer niet op de sites van Microsoft en Symantec kunnen komen en anderen dus wel.
Heb dus zojuist een trojanscan gedaan en die kan niets vinden.
Mijn alerts van Zonealarm had ik leeggemaakt en er was tijdens die scan geen aktie.
Op het moment van contact maken met Symantec komen weer die poortscans van
The firewall has blocked Internet access to your computer (UDP Port 1414) from 62.108.1.67 (DNS).

Waarom kom ik niet op de sites van bovenstaande en wel op alles van Internet.
Waarom die melding van Symantec en kan die live update niet worden gedaan.

( Misschien moet dit onderwerp verplaatst of gesplitst )
 
Een trojanscan wees niets uit, maar aangezien ik niet gerust was ook een online virusscan gedaan bij Bitdefender.
Daar bleek dat in mijn Temperary Int Files aanwezig was JS.Trojan.NoClose.B welke ik via het surfen had opgelopen.

Maar kan dus nog steeds geen windows update bezoeken en symantec
Ook bij het ophalen van live update krijg ik een melding over mijn internetverbinding.

Die bovengenoemde die steeds aan de firewall klopt is ook nog steeds actief.
Volgens Steve Gibson zijn al mijn poorten stealth, dus waarom blijft dit figuur bezig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan