Storing Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.

upsidaisy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2004
Zijn er nog meer mensen die in de regio Overijssel agv storing geen internet hebben bij Ziggo ? Heb gisteravond prima kunnen werken en na opnieuw opstarten geen draadloos en ook geen verbinding meer via kabeltje.Op het kabelmodem waren eerts lampjes met pijltje omhoog en naar beneden oranje,na opnieuw opstarten blijft lampje met pijltje omhoog oranje.

In afwachting van jullie reactie

@ japie57
als je geen internet hebt kan je ook moeilijk een topic openen :P

Gelukkig kan ik op andere computer topic aanmaken dus not to worry !

Er wordt geen storing aangegeven maar toch blijft lampje met pijltje omhoog oranje kleuren en niet groen.Iemand enig idee ?

Ik zei ook vragen aan Ziggo. Er bestaat ook nog zoiets als telefoon.

Je zou eventueel het modem even kunnen resetten. Kijken of het daarna het signaal van Ziggo er op pakt.

@ japie57
als je geen internet hebt kan je ook moeilijk een topic openen

Doet mij denken aan de Telfort klantenservice. Ik had al een maand geen internet, moest ik (werd mij via de telefoon verteld) even een overzicht van een bepaald commando in CMD naar hun toe mailen..

Maar even terug naar het onderwerp. Storingsoverzicht biedt actuele informatie. Net een soort buienradar voor storingen. Erg handig.

En ter aanvulling op de suggestie van de modem reset. Mijn ervaring met Ziggo uit het verleden (weet niet of het inmiddels veranderd is) is dat het wel eens wil gebeuren dat als je je modem reset, het modem bij herstart ontdekt dat er updates zijn en deze gaat installeren. Hierdoor kan het behoorlijk lang duren voordat je modem weer werkt. Heb dus na een restart wel even geduld (max. 20 minuten).

Modem is van stroom geweest en heeft hele nacht tijd "gehad" maar lampje is nog steeds oranje.Draadloos geen verbinding en bedraad ook niet.Er is niks gewijzigd dus rara

Kan je eens in het modem kijken of het uberhaupt wel een IP ontvangt van Ziggo?

Maar even terug naar het onderwerp. Storingsoverzicht biedt actuele informatie. Net een soort buienradar voor storingen. Erg handig.

Ze voorspellen de storingen ook?

Laatst bewerkt:
Oranje schijnt normaal te zijn bij modem en verder instellingen gewijzigd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan