Storing

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Hallo allemaal ik heb een raar probleem met mijn pc, zins kort heb ik problemen met mijn toetsenbord en muis beide doen het dan gewoon niet meer en na een paar keer te hebben opgestart werkt het weer wel, dat is best vreemd, een virus is het niet dat heb ik gecontroleerd, en opeens kan ik ook geen cd's meer branden, ik weet het echt niet meer...

Ik heb xp
fred................

mm ja je probleem is vergelijkbaar met de mijne, ik ben er achter gekomen dat het een hardware mating probleem is met de aansluitingen. Ik zelf het alles nog eens nagekeken en de stekkertjes nog eens goed aangeduwd, probleem tot nu toe bijna niet meer gehad..

Mijn toetsenbord en muis werken inmiddels weer, hoe het kan weet ik niet, maar cd's branden gaat gewoon niet, ik Nero al verwijderd en opnieuw geinstallerd maar geen verbetering, toch vreemd een virus is het niet want dat heb ik gecontroleerd, de problemen kwamen gewoon ineens, en soms kan ik wel een rewritable branden dat is nu net zo vreemd.......

Heb je alleen Nero als branderprogramma of heb je nog meer branderprogramma`s draaien??

Nee ik heb enkel Nero een prima programma tot dusver, ik heb er nog nooit een probleem met gehad zelf nog nooi een cd mislukt, dus daarom moet dit toch een reden hebben....

Nog even iets ander's ik heb wel de nieuwste versie van windows media player geinstalleerd misschien heeft dat wel invloed op die brander..........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan