storingen in doorgeven sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

mirandda

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2005
ik heb adsl van planet, draai op alle pcs xp,
ingelogd op deze manier : modem =>pc =>switch=>andere pcs, verloopt mijn internet normaal
ik wil via een router, dan wordt het dus: sweex cc300011=>pcs, dan heb kan ik een aantal keren per dag sites niet of heel traag openen, internet is wel aanwezig nog dan
ik heb de instellingen aangehouden zoals in de handleiding stonden, iemand tips voor me ?

aarom zou je via een router gaan erken ? je ziet de x doet het niet.

Je speedtouch is al een modem en router (ik ga er vanuit dat je een Speedtouch hebt)

nee ik heb een SWEEX cc10003 annex A dat is een router en modem in 1, ik heb hiervoor altijd via ericsson hm121dp via mijn pc het netwerk voorzien van internet, maar wil geen server meer zijn, daarom heb ik die sweex gekocht, zodat de rest in huis internet houdt als mijn pc uit is

Krijg je ook een foutcode ?

Computers ook al laten scannen middels Spybot S&D,Ad-aXare SE ?

nee.. alleen pagina kan niet worden weergegeven en soms gereed maar met fouten op de pagina, na verversen is dat gewoon gereed

mijn pc heb ik net 2 weken geleden opnieuw geinstalleerd, ik draai dagelijks hitmanpro, ms antispyware, norton en scan bij panda, ook met firewall uit hou ik het probleem helaas, enige wat ik zag bij de sweex waren crc fouten en fouten bij uploaden/downloaden

2x p4 2,6Ghz 512 RAM en 1 keer p4 2,4 met 256 RAM, alles op xp zou genoeg moeten zijn toch ?

Sweex heeft wel nieuwe firmware voor je router uitgegeven...

Op de site van Sweex staat de firmware, misschien vind je daar ook antwoord op je vraag.

Aan je hoeveelheid geheugen ligt het niet, want het heeft wel goed gewerkt begrijp ik in je verhaal, alleen niet via de router.

Moet dus op te lossen zijn.

Succes! :thumb:

k ga maandag ff uitproberen als niemand internet nodig heeft hier.. to be continued dus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan