Storm Trooper

Status
Niet open voor verdere reacties.

menmoeder

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2008
(Deze casemod is al enige tijd bezig... Maar ik dacht dat het leuk was hem hier op te zetten voor jullie ;).)

Hallo iedereen,
Even een kleine aankondiging...

Dit keer wordt er een Cooler Master Storm Trooper gemod, deze is ter beschikking gesteld door *knip* Thnx alvast hiervoor Marco.
Voor de mensen die een beetje benieuwd zijn achter deze case, hoe hij is, welke features hij allemaal ter beschikking heeft... Ik heb Hier een review over de case geschreven. Alvast veel leesplezier toegewenst ;).

Maar als dat gepraat stelt uiteraard niets voor, vandaar.... Hier enkel klikjes van de case!

(het lijkt beschadigd, maar is echter niet zo.)
033.jpg

009.jpg

039.jpg

037.jpg

026.jpg

043.jpg

045.jpg

052.jpg

051.jpg

056.jpg

086.jpg

080.jpg

Zoals je kan zien, een top case, zeker voor die prijs!
Nu, De hardware
Cpu: Intel Core I7 860.
Moederbord:Evga P55 FTW.
Geheugen: 8GB Corsair XMS3 1600mhz Quad kit, cooled with Corsair Dominator air flow fan.
Grafische kaart: 2x MSI GTX460 Hawk's (custom bios.).
PSU: Cooler Master Silent pro 850 watt.
SSD's/HDD's: 1x Corsair Force 3 120GB, 2x Corsair Nova Series 32GB en 1x WD Green Power 1TB 64MB.
Case: Cooler Master Storm Sniper.

Dan, De waterkoeling
CPU Block: EK Waterblocks HF Supreme plexi top block.
Pomp: phoyba DC-12 400 pomp.
Res: Phobya Balancer 150 black nickel.
Fittingen: Een variatie aan rechte/45° en 90° 13/19 fittingen.
Tubing: 13/19 Feser Company UV Blue tubing.
En eventueel als ik er zin heb zoveel geld aan uit te geven, gaan de graka's ook op water.

Voila, dat was het zo'n beetje. Nu een kleine bestelling plaatsen (want het grote gedeelde heb ik al.), en dan zien jullie mij volgende keer weer in een volgende aflevering met een update ;)!

Gtrz

Laatst bewerkt door een moderator:
Even geen update gehad, druk met het school gehad...
100 Dagen, eindwerk en nog eens 100 dagen...

Het is niet echt een update, maar meer wat ik al heb binnengekregen van materiaal, dit weekend komt de eerste echte update!

Van Eddy (IT-Service.)
Het volgende aangekregen...

- Temp sensor
- Tubing
- Koelpasta
- Setje voor een externe montage van radiator
- sleeved molex verleng kabel
- backplate

7514729.jpg

004.jpg

En dan van de vriendin iets heel klein maar lang gekregen om me dit weekend mee te amuseren...
7514751.jpg

100 meter black sleeving en 3 meter heatshrink, voor de psu te sleeven uiteraard!

Voila, de echte volgende update komt dit weekend ;).

Grtz,

Laatst bewerkt door een moderator:
Update 1:

Na eigenlijk best wel een lange tijd, gewoon geen tijd hebben om er aan te werken, vandaag toch een eerste update!
Het is geen grote, maar ik heb me vandaag bezig gehouden met men cpu te lappen. Aangezien de garantie uitgerekend vandaag verviel... Dacht ik bij mezelf dat het eens tijd is voor mijn I7 860 te lappen. En het resultaat mag er zeker en vast zijn!

Na te hebben gebloeid, en 2.5u te lappen met als gevolg een zeer stijve arm... Is hier het resultaat!

003.jpg

005.jpg

010.jpg

En zoals ik al zei.. Bloeien!
004.jpg

Morgen wordt het psu'tje gesleeved!

Geen gratis reclame maken.
Daarvoor hebben wij al contracten lopen.
Je linken en namen heb ik verwijderd.

Ten eerste, ik mocht in mijn vorige build de hoofdsponser textueel vermelden, dus ik zie niet in wat het probleem dit maal weer is met jullie! (met alle respect.)
En verder de link, wauw... een eigen geschreven review waar ik de 'ballen' iets aan heb of iemand het leest of niet, doe dit enkel zodat mensen weten hoe en wat de case is. Niets reclame!

Misschien kunnen jullie, jullie zichzelf eens afvragen waarom hier geen enkele deftige modder zijn logs hier neerzet! Simpel weg door jullie commerialistische monopoly op dit forum. Je mag hier niets opzetten van naam of het is al boe ba!
Als het zo zit, zet ik hier niets meer op! Gooi deze log er maar af, en verwijder mijn account maar! Stelletje zielige mensen (en ik bedoel niet de gewone forum leden, maar heb het over mensen zoals hierboven en al die mods hier.)

In dit topic ben je hier ook al op gewezen door de hoofdmoderator.
Nee je gaat even zo vrolijk weer verder.
Je hebt in je eerste bericht toestemming gehad om iets te mogen doen.
Dat betekend niet dat dit voor al jouw projecten gaat gelden.
Daarbij had je deze foto's nu onder je eerder geplaatste bericht moeten zetten.
Je opent nu een 2e topic voor hetzelfde doel.
Dat noemen we een crosspost en dat is ook niet toegestaan bij Helpmij.nl

Ja ik ken onze regels en de crew is er voor om toe te zien dat alles netjes blijft.
Uit onze forum regels: Het plaatsen van links en/of afbeeldingen met commerciële inhoud, met als doel naamsbekendheid of omzet te genereren, is niet toegestaan. (Hieronder worden ook referrals verstaan)

en die staan dan weer hier.
En daar ben jij ook akkoord meegegaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan