story.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

piet235

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2003
Hoi ik heb net een virus verwijderd van mijn comp een trojan en een worm via housecall.

maar als ik mijn comp opstart krijg ik meteen de melding kan story.exe niet vinden kijk of het bestand is verwijderd en of de naam is gewijzigd????

wat kan ik doen?

gr piet

Kan het zijn dat je een Storybook cd-rom ofzoiets voor de kids geïnstalleert hebt?

Ik zou toch nog eens scannen in veilige modus met je virusscanner.
Het enige wat ik kan vinden aan story.exe is dit
-->>klikkerdeklik

Zat ik ook al eens naar te kijken ja, maar misschien dat er een bestand geïnfecteerd geweest is en nu niet meer werkt.
Je weet het niet :)

Idd zou kunnen en dat dat bestand niet bij windows hoort weet ik vrij zeker,dus waarschijnlijk van een spel zoals je zegt en dat dat veranderd of verwijderd is.
Maar dat spel start toch niet wanneer de pc opstart dat vind ik raar.

Wordt er ook gezegd waar die Story.exe behoort te staan? Het register zal wel niet geheel schoongemaakt zijn i.v.m. het verwijderen van die trojan en worm.
Je zou een fopfile kunnen maken met kladblok. Dan ben je van de melding af.

Geplaatst door bultje21
bij msconfig of t register weghalen...
het register weghalen lost idd alle problemen op.
:rolleyes:
Maar piet neem dit niet letterlijk op want dat moet je natuurlijk noooooit doen.

Maikel9 je leest het express verkeerd! :D Er staat bij.
Bultje, vertel dan ook even wat hij weg moet halen. Wie of wat heeft die Story.exe nodig?

Geplaatst door Elisa
Maikel9 je leest het express verkeerd! :D Er staat bij.
Bultje, vertel dan ook even wat hij weg moet halen. Wie of wat heeft die Story.exe nodig?
:D Sorry ik kon het niet laten :thumb:
Even to the topic Je zou er eerst achter proberen te komen waar het bijhoort,bijv via de zoekfunctie mischien.
In het register kun je via F4 hier ook naar zoeken maar kun je het zo verwijderen?

Het punt is: Welke ding uit het register zoekt die Story.exe.
We hebben eigenlijk niets meer van Piet235 gehoord. Misschien heeft hij het al lang opgelost. ;)

sorry ik lees aandachtig wat jullie posten
maar de medling is weg zonder dat ik iets heb hoeven doen

vind het wel raar

Dan kunnen er dus 2 dingen aan de hand zijn.

Hetgeen dat Story.exe zoekt heeft het inmiddels wel gevonden (en dat is niet leuk voor jou ;) )
Of er is een wonder gebeurd LOL

Zoek dus voor de zekerheid even met de zoekfunctie naar story.exe. Als het niet gevonden wordt dan is het dus een wonder!!

Dan is je probleem opgelost als sneeuw voor de zon.:D
:thumb: mooi toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan