Stotteren pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

tbill

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2012
Berichten
14
Hallo,

Ik heb al enkele weken rare problemen met mijn pc, namelijk dat hij soms erg traag wordt soms zo traag dat zelfs het geluid gaat stotteren. Dit kan gebeuren tijdens gamen, maar soms ook wanneer er bijna niks open staat. Sinds een week heb ik zelfs dat hij soms helemaal vastloopt. Dit gebeurde tot nu toe enkel nog tijdens het spel World of Warcraft, een spel dat ik met mijn setup (I7 860 CPU, 6gb geheugen en een Sapphire HD 7870 videokaart) zonder problemen moet kunnen draaien. Echter gebeurd niet enkel tijdens gamen, soms ook uit het niets als ik enkel word en spotify open heb staan. Zelf denk ik dat het aan mijn geheugen ligt, maar testen als memtest en windows geheugen controle geven geen enkele foutmelding. Ik hoop dat er iemand is die enig idee heeft wat het probleem kan zijn.

Gr. Tim

setup:

StudioXPS 8100 : Intel Core i7 Processor 860 (2.80GHz, 8MB)
D05X8104
Memory: 6144MB (2x2GB) (2x1GB)1333MHz DDR3 Dual Channel
Hard Drive: 2TB(2x1TB) Serial ATA Raid 0 "Stripe"(7200RPM)Dual HDD
Heatsink: 95W Processor Heatsink
Graphics: 1GB ATI Radeon HD5770 graphics card
Operating System: Dutch Genuine Windows 7 Home Premium (64 BIT)
 
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Heb je twee systemen want in je verhaal heb je het over een 7870 en bij de setup over een 5770 ? alles al eens stofvrij gemaakt?
 
dat is een foutje ik heb alleen de 7870. Ik heb alles pas in een nieuwe kast gezet, enkel heb ik niet het geheugen eruit gehad. Ik zal dat ook nog even stofvrij maken en kijken wat het oplevert. Bedankt voor je reactie.
 
Hoi,
Zie dat je een dell heb kan de voeding de videokaart wel trekken hoeveel watt geeft deze?
 
Ik heb ent gechecked voor stof, maar hij was overal behoorlijk stofvrij. De kleine stoffige delen stofvrij gemaakt maar net stotterde hij gewoon weer. Over mijn videokaart, ik heb een nieuwe voeding gekocht daarvoor namelijk de GS600. Deze moet het de videokaart kunnen voeden. Echter is het redelijk uitgesloten dat het daar aan ligt, want met mijn vorige voeding en videokaart had ik het probleem ook al.

gr.
 
Helemaal goed, ik legde alleen maar uit dat de videokaart of voeding vrijwel niet het probleem is. ik hoop dat jij of iemand anders eventuele andere oplossing heeft voor mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan