Stotteren van tweede monitor bij afspelen van video en minimaliseren van programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer4all2

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Goedendag,

Op het moment heb ik de ATI (amd) 5850 HD en heb er een Televisie (sony bravia kdl 37") en een computer monitor Acer (p193 19") op aangesloten. Helaas heb ik wat probleempjes bij het gebruik van deze twee schermen te gelijke tijd.

Ik heb met mijn mobiel even gefilmd wat er aan de hand is, want ik vind nogal lastig uitleggen :) Ik heb hem even geupload op youtube als hidden link:

Youtube
http://www.youtube.com/watch?v=fHOdSIJcNIs

Weet iemand misschien wat er mis is. Alles doet hij voor de rest prima. De [Sony Bravia is aangesloten met HDMI 1.4] en de [ACER is aangesloten met een DVI Kabel].

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)

Met vriendelijke groet,
Rowan

Crap. Dit ligt duidelijk aan de videokaart. Volgens mij is de videokaart een beetje kapot.

Laatst bewerkt:
Het rare is dat hij wel prima werkt als hij alleen aangesloten word op DVI of alleen aangesloten op HDMI. Ook battlefield 3 loopt prima op medium met deze kaart.

Echt kapot is hij volgens mij niet. Ik heb dit eerder gehad bij mij vorige pc en heb dit op 1 of andere manier weten op te lossen door wat te pingelen in catalyst control center, maar dit blijkt deze keer niet te baten. Heb mijn pc nu opnieuw geïnstalleerd vanwege aankoop nieuwe cpu, moederbord etc behalve de videokaart.

Jammer dat de helft van de mensen deze post voor de sier openen en niet even een kijkje nemen naar de youtube video. Leuk dat ik het op deze manier kan controlleren (youtube views). Bedankt voor je reactie bassie9 :)

Laatst bewerkt:
#Opgelost

Ik heb een oplossing gevonden voor dit probleem. Het is de meest willekeurige oplossing ooit en slaat volgens mij helemaal nergens op. Ik heb een eyefinity group aangemaakt met de twee schermen. Dit deed ik ook nog is per ongeluk. Tot mij verbazing zag ik dat ik deze keer bij het groter en kleiner maken van een schermpje niet deze storing zag op mijn beeldscherm. Daarna zette ik eyefinity weer uit en zette hem weer op extended desktop. En op een of andere manier is er nu niks aan de hand.

Dus de vraag is opgelost! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan