Stotterend geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

RubenG

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2009
hallo iedereen,

ik heb sinds vandaag last van een stotterend geluid, bij alles wat ik doe. overal, op iTunes, Youtube, MSN, zelf bij het opstarten en afsluiten van mijn pc. ook is mijn pc veel langzamer als ik geluid probeer af te spelen, en ik heb het probleem als ik met koptelefoon luister, maar ook als ik zonder koptelefoon/oortjes luister. ik heb geen idee waar het aan ligt, dus zou iemand mij kunnen helpen?

Laatst bewerkt:
maak eens een printscreen van je taakbeheer scherm
die met control alt delete.

sorry ik had processen er bij moeten zeggen,
daarna hier uploaden he.

uhm het bestand wilt niet uploaden ... het is te groot volges mij hoe verklein ik het (sorry ben niet zo goed met computers)
ik probeer het met ImageShack
my.php
[/URL][/IMG]
sorry dat het zo lang duurde

Laatst bewerkt:
hij wil hem niet op 1280 1024 oploaden maar dit valt nog wel te lezen, sorry

Laatst bewerkt:
en even op cpu klikken bovenaan,zodat het proces met het hoogste cpu gebruik bovenaan komt te staan.

Jouw CPU word zoals op het plaatje te zien is volledig benut. Dat komt omdat je enkele zwaardere programma's (iTunes, Internet Explorer, OpenOffice, Logitech Setpoint Event Manager etc.) tegelijk hebt draaien. Je zou kunnen proberen enkele van deze programma's af te sluiten. Maar aangezien je mogelijk iTunes nodig hebt weet ik niet of dat wel gaat helpen.

hij word niet volledig benut als ik een bestand afspeel, totdat het begint te stotteren, dan schiet het gebruik ineens omhoog

hij word niet volledig benut als ik een bestand afspeel, totdat het begint te stotteren, dan schiet het gebruik ineens omhoog

Maar waarom is jouw CPU dan op het plaatje ook 100% in gebruik, was je computer tijdens het maken hiervan ook erg sloom???

En ik weet niet precies hoe iTunes werkt, maar speel je het geluid af via een interne mediaspeler in iTunes of gebruik je (bijv.) Windows Media Player

ik gebruik een speler in iTunes, maar die gebruik ik al veel langer en ik heb er nooit problemen mee gehad. en het is niet alleen het geluid uit iTunes, maar alle geluiden, zelfs het opstart geluid.

Heb je kort geleden nieuwe software geinstalleerd, zo rond de tijd dat je problemen begonnen? Zo ja, post die titel(s) hier dan even. Zo nee weet ik het ook niet!

ik heb inderdaad een update geinstalleerd voor iTunes kort geleden, maar volgens mij heb ik niet gelijk problemen gekregen, zal even kijken hoe het heette

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan