stotterent geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.
80% van het stotterend geluid is opgelost!!
Ik kreeg de tip om te kijken of het DMA vinkje wel aanstond bij de cd speler en het brand station. Deze stonden niet aan. Aangezet en het stotteren is een stuk minder.
Ook het home edition programma geinstalleerd op advies van Pasja. Hier gisteren even vlot door gebladerd en een opvallend iets was dat er veel van het interne geheugen werd gebruikt ?? met een advies om dit uit te breiden. ik heb 256 MB intern. Dat moet voldoende zijn als je geen grote pakketten draait volgens mij. Kan ik ergens zien in W98 welke programma's al dat intern geheugen in beslag nemen. Misschien is dit wel het laatste stukje stotterend geluid omdat het intern geheugen soms vol loopt??

Pasja en A.J. super dat jullie op deze manier met anderen meedenken.

Hilbrand

Je zegt dat 80% is opgelost. In mijn oren klinkt het dan nog steeds knudde.
Ik blijf denken en zoeken.

tja, 256 mb intern met 98(se) moet in principe voldoende zijn.

Jij hebt toch heel per ongeluk niet een of andere bittorent client draaien terwijl je muziek afspeelt?

het geheugen zou een probleem kunnen zijn.
ik zag met het programma via de tip van Pasja dat van de 256 MB intern er 252 in gebruik zijn. Dit terwijl er volgens mij geen vreemde dingen draaien.Gisteravond ook msn 7 vervangen door msn 6.2 volgens een internet pagina gaf deze versie problemen in W98.
Weet iemand hoe ik in w98se de draaiende processen kan zien en hoeveel geheugen ze in beslag nemen.

één keer op ctrl+alt+del drukken, dan komt het taakbeheervenster tevoorschijn.

bij windows 98se krijg je bij ctrl-alt-del een afsluitvenster en geen taakbeheer.

Taakbeheer krijg je bv in W2000 en XP

De vraag over het inzien van de processen en het intern geheugen horen hier denk ik niet thuis.
Ik ga deze vraag plaatsen onder de topic "geheugen"

Vrees dat je dat even aan de moderator moet vragen, want dat kan jij niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan