Stottering afspelen media in Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

HCHK

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
Berichten
12
Hallo,

Sinds kort heb ik een heel vervelend probleem met het afspelen van onder andere YouTube videos, SoundCloud tracks, Beatport Tracks, etc.
De media die ik wil afspelen hapert. Het lijkt alsof er een soort regelmaat in de haperingen zit, het is in ieder geval heel vervelend.
Zou iemand weten wat dit kan zijn?

Ik heb hier een video toegevoegd van hoe het eruit ziet en vooral klinkt:

http://www.youtube.com/watch?v=VGwAApiurcE

Alvast bedankt!
 
Hallo,

ik denk dat dit me je internet verbinding te maken heeft. (gebeurt regelmatig bij een te trage verbinding)

probeer eens je router of modem te resetten naar fabrieks instellingen en dan weer goed in te stellen.

duurt het laden van een webpagina ook lang of gaat dit langzaam?

gr robert
 
Hallo,

Sorry voor de late reactie. Ik kan je verzekeren dat het niet aan de internetverbinding ligt aangezien mijn mac en al mijn andere gadgets er totaal geen last van hebben.
Ik ben er ook achter gekomen dat het niet alleen bij het afspelen van media gebeurt, maar eigenlijk in vrijwel alles wat ik doe op de pc, ook als ik een venster versleep (hij blijft dan haken en schiet weer een stukje verder) en bij typen (even komt er niets en dan opeens een paar letters tegelijk) het is verder niet zo dat dit af en toe gebeurt maar echt om de halve seconde, periodiek.

Echt erg vervelend, ik hoop dat iemand mij hier nog mee kan helpen..

Groet, Joost
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
zou kunnen helpen als je aangeeft om welke pc het gaat? Met specs etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan