str_replace hoofletter ONgevoelig?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan pakken ze de standaard PHP versies, PHP 4.3.8 is atm de nieuwste :)

PHP 5 behoort niet tot de standaard PHP versies ;)
Zoals de meeste servers pakt jouw server de meest gebruikte PHP versie, de standaard versie: Op dit moment 4.3.8 :)

De wat geavanceerdere PHPers, die in OOP scripten, gebruiken trouwens wel vaak PHP 5 :)
Echter, de meerderheid van het aantal PHPers zijn beginners, en deze gaan voor versies vóór 5, waardoor deze de standaard is geworden:)

wat zijn OOP scripten en waarom kunnen mensen die PHP 4 gebruiken geen 'pro's' :p zijn?
volgens mij is jouw forum ook in php 4 en die nou niet echt beginner iets...

Dat zei ik niet ;)
Ik zei dat de meeste geavanceerdere PHPers voor PHP 5 gaan, PHP 4 is ook geschikt om mee te werken ;)
Mijn forum is btw wel in PHP 4, maar is niet zo heel moeilijk om te maken. Een forum is voornamelijk veel dezelfde technieken, voornamelijk formulierverwerking en database raadplegen :)
Mijn forum is trouwens best wel traag, ik heb vanavond / vannacht met een paar mensen lopen testen. Als je er nu een kijkje zou nemen, en de thread met circa 250 posts zou laden, dan loopt de laadtijd nogal hoog op ... :D
Ik heb vanavond dan ook wat nieuwe dingen geleerd, waardoor 't forum flink wat veranderingen gaat ondergaan :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan