streaming webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrbaselier

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2006
Hallo allemaal,

Ik heb een 2tal webcams aan mijn flat boven de stad hangen (voorbeeld hoor... maar het is dat te vergelijken is). De beelden van deze 2 camera's kan ik bekijken in mijn browser via een extern IP adres dat eraan gekoppeld is. Als ik inlog dan zie ik dus de streamende beelden maar ook knoppen om te stoppen of de camera te draaien.

Ik wil in mijn website alleen het beeld laten zien (dus geen knoppen e.d.). Hoe doe ik dit??? Als ik hiervoor een server moet plaatsen is dat geen probleem, of als ik van host moet veranderen is dat ook geen probleem. Ik wil gewoon heel graag alleen de stream live op de website zien.

Stel je dan voor dat er 400 mensen kijken (dat is zeker denkbaar als deze online is) dan denk ik niet dat ik dat met mijn download / upload redt om deze mensen te "bedienen van beeld". Dus ik dacht eraan om eerst ergens 10 sec beeld op te nemen, daar wordt dan een filmpje van gemaakt en om deze 10 sec daarna naar de website te sturen. Enz. enz. enz. Dus gebruikers kijken nooit echt live...maar altijd 10 sec later. Ik denk dat dit in upload / download moet schelen.

Hoe denken jullie hierover en is dit realiseerbaar???

Ik hoor het graag van jullie.

Groetjes,

Jarno

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan