Streams op Windows Media Player 11 voor Vista laden zeer traag in

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Ik heb een probleem met mijn Windows Media Player 11 voor Vista. De streams die ik wil beluisteren en bekijken laden heel traag in. Nog nooit last van gehad maar de laatste dagen heb ik last van dit euvel Hoe komt dit? En hoe kom ik hier van af?

En een gewone download? Gaat deze ook traag?
Het kan natuurlijk zijn dat de provider bezig is met aanpassingen of dat de site waar je je stream vandaan haalt bezig is met aanpassingen. Ik weet niet bij welke provider je zit? Maar de meeste hebben wel een speedtest op hun pagina, dan kun je zien of het aan jouw machine ligt of aan de verbinding.

grtjs jjw

Downloaden gaat normaal, andere streams via Winamp gaan normaal. Ik zit bij XS4All.

Dat is wat ik zeg, er kan natuurlijk wat aan de hand zijn op de server van de aanbieder waar jij je stream vandaan haalt. Ik weet niet wat je precies beluisterd, misschien kunnen we dan kijken of het bij mede denkers hier ook zo "langzaam" gaat.

grtjs jjw

Wat zou er mis moeten zijn dan als de snelheid van downloaden en andere streams op andere players wel gewoon goed gaat....?
Hier een voorbeeld wat erg traag gaat, het gaat hier om videostreams: http://harmwesselink.com/3FM blijft heel lang hangen op 'verbinding maken met media' en dat gebeurd dus niet alleen met deze site maar ook bij andere streams.

Tja, ik begreep het niet helemaal goed, excuus. Bij mij gaat de stream wel goed.
Ik hoop dat andere hier misschien een antwoord voor je hebben, ik gebruik geen Windows machine dus heb de nieuwste media player nog niet gezien.

grtjs jjw

Het gaat hier niet om de nieuwe player van Windows Media Player maar versie 11 die standaard op Vista staat.
Overigens heb ik een bepaalde stream die op mijn PC traag inlaad eens geprobeerd om via mijn Wifi verbinding te beluisteren op mijn telefoon en daar gaat het wel goed en laad hij normaal in. Hoe kan dit?

Probleem opgelost. WMP gebruikte een proxy server perongeluk. Nu laden de streams weer snel in.

Altijd goed als men zelf zijn oplossing geeft haha :thumb:

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan