Streep bij kop- en voettekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

loezer

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2009
Hallo mensen!

Ik ben hier al eens eerder super geholpen, dus hier nog een vraag:

Ik maak gebruik van Word 2007 en heb kop- en voetteksten ingevoegd in een bestand.
Nu kon ik eerst altijd (bij eerdere versies van Word) een streep onder de koptekst en een streep boven de voettekst plaatsen. Zodat je een soort scheiding krijgt tussen de "hoofdtekst" en de kop- en voettekst.

In Word 2007 lukt me dit niet meer....

Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg?

Alvast bedankt!

Grtz!

Dat kan via <Randen en Arceringen>, te vinden in het menu onder <Pagina-Indeling, <Paginaranden>. Tabblad <Paginarand>.

Michel

Dat kan via <Randen en Arceringen>, te vinden in het menu onder <Pagina-Indeling, <Paginaranden>. Tabblad <Paginarand>.

Michel

Bedankt voor de snelle reactie!

Alleen heb ik het geprobeerd maar doet hij niet helemaal wat ik bedoel....

Hij zet nu een streep boven de koptekst (zou eronder moeten zijn) en een streep onder de voettekst (zou erboven moeten zijn).

Misschien doe ik iets niet goed of moet ik iets anders instellen....????

Grtz!

Je kunt in dit menu per alinea, of per pagina aangeven. Had ik uiteraard de verkeerde doorgegeven... je moet het eerste tabblad <Randen> hebben. Daar stel je lijnen in voor alinea's.

Michel

Je kunt in dit menu per alinea, of per pagina aangeven. Had ik uiteraard de verkeerde doorgegeven... je moet het eerste tabblad <Randen> hebben. Daar stel je lijnen in voor alinea's.

Michel

Geweldig! Het is gelukt!

Super bedankt Michel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan