• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Streep onder aan pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dollie

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2002
Is het mogelijk om onder aan elke te printen pagina een streep te krijgen. Ik heb namelijk een hel groot bestand met een aantal kolommen die aangemerkt zijn met een verticale streep, nu wil ik dus dat onderaan elke pagina een streep komt door die kolommen heen (horizontaal) En niet op de manier van onderstrepen of zo want ik moet regelmatig rijen toevoegen en verwijderen en dan verspringt het steed. Ik heb de oplossing geprobeerd te vinden in kop en voet tekst, maar daar ben ik niet uitgekomen.

* Fout Bericht sorry voor het ongemak *

Laatst bewerkt:
Bedoel je zoiets, Dollie? Zie bijlage.
Ik weet niet hoe lang die lijn moet zijn. Dit heb ik gedaan door een horizontal ruler in te plakken. Cursor op een cel onder kolom A en naar rechts trekken. Die rulers hebben wel een beperkte lengte, maar je kunt er dan een achteraan plakken. Hier een pagina vol horizontal rulers: http://www.nightflight.com/pub/horzrule.html .
Hopelijk is dit iets.

Bijlagen

• sjotje2.jpg
    sjotje2.jpg
    14,2 KB · Weergaven: 57
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan