Streepjes in m'n beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

NavadeHo

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
Berichten
97
Hoi allemaal,

Ik heb sinds een tijdje last van streepjes in mijn beeld en ik zou graag willen weten hoe dat komt en hoe ik het oplos. Mijn grafische kaart is al getest en is in orde, m'n voeding ligt het ook niet aan en de ventilatie is ook prima.

bhmuyw.png


Ik heb ze ook weleens op een witte achtergrond, dan zijn ze roze...
 
Zou wel handig zijn als je ons zegt of je een desktop pc (met los beeldscherm) of een laptop hebt en evt. merk/type enz.
 
Ik heb een desktop PC met een Iiyama 24" LCD scherm. (Aangesloten met HDMI)
 
Grafische kaart on-board of insteekkaart?
Is het probleem plotseling opgetreden of nadat je de kast hebt opengehad?
 
Laatst bewerkt:
Een insteekkaart, de ASUS EAH5770 om precies te zijn.
Ik heb mijn PC regelmatig open, dus zou best kunnen.
 
Controleer of je kaart goed is aangedrukt,luistert soms heel nauwkeurig.
Heb ook 's meegemaakt dat ik wat koelpasta had gemorst op 'n kaart,dat is nooit meer goed gekomen(ook strepen in beeld),ik bedoel maar dat grafische kaarten heel gevoelig kunnen zijn voor dat soort dingen.
Plaats de kaart 's in een andere pc (indien mogelijk) en kijk 's wat hij daar doet,heb je daar hetzelfde probleem dan ben ik toch bang dat je kaart stuk is.
Succes.
 
Zoals ik al zei, het ligt niet aan de kaart. Ik ben ermee terug naar de winkel gegaan en zij hebben 'm getest (geheugentests) en vonden niks. Hij is goed aangedrukt, niks op gemorst, voorzichtig mee omgegaan. Ik heb zelfs m'n voeding vervangen en m'n ventilatie verbeterd, maar het hielp niet.

Edit: Ik heb trouwens MBAM gedraaid en hij heeft een bestand in quarantaine gezet, een registerwaarde van het bedrijf Hijack.DisplayProperties, zou dat het hebben kunnen veroorzaken?
Ik heb het tot nu toe niet meer gezien.
 
Laatst bewerkt:
Het is bijna zeker een "false positive" kijk maar ff hier (MalwarebytesForum)
De registerwaarde is aanwezig op spiksplinternieuwe machines!
 
Laatst bewerkt:
Ik zal dat gaan proberen, denk je ook dat dat de streepjes oplost?

Het punt is namelijk, dat ik ze niet altijd zie, dus ik dacht dat het softwarematig zou zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan