Street view werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Gotty
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Gotty

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2004
Beste mensen,

Street view werkt bij mij al een paar dagen niet meer, ik heb alle gearchiveerde setups geprobeerd van deze site. Elke keer nadat ik er eentje had gedownload Internet Explorer afgesloten en weer opgestart maar wordt niets. Het beeld van street view blijft zwart. Ik heb ie 8 en win xp sp 3. Zijn er nog meer mensen die dit hebben?

Tijdens het opzoeken van een oplossing kwam ik op deze site terecht en hier werkt het wel bij mij.

Je zou eens kunnen proberen al je cookies e.d. op te schonen.
Dit doe je als volgt:

1. start Iexplorer
2. druk op de Linker alt toets
3. bovenin de taakbalk die verschijnt druk je op extra>internetopties
4. op het openende scherm, heb je in kolom 2 iets als browsergeschiedenis. druk hier op de knop verwijderen om een selectie te maken van wat je weg wilt.
5. laat hierbij in ieder geval de reeds geselecteerde vinkjes aanstaan, en kijk wat je evt nog meer wilt opschonen.
6. vervolgens op verwijderen.
7. herstart iexplorer, en kijk of het heeft geholpen.

Ik hoor graag je bevindingen :)

Je zou eens kunnen proberen al je cookies e.d. op te schonen.
Dit doe je als volgt:

1. start Iexplorer
2. druk op de Linker alt toets
3. bovenin de taakbalk die verschijnt druk je op extra>internetopties
4. op het openende scherm, heb je in kolom 2 iets als browsergeschiedenis. druk hier op de knop verwijderen om een selectie te maken van wat je weg wilt.
5. laat hierbij in ieder geval de reeds geselecteerde vinkjes aanstaan, en kijk wat je evt nog meer wilt opschonen.
6. vervolgens op verwijderen.
7. herstart iexplorer, en kijk of het heeft geholpen.

Ik hoor graag je bevindingen :)

Hey Peter,

Bedankt voor je bijdrage, dat had ik nog niet geprobeerd, nadat ik alles verwijderd had bleven er zoals altijd een paar cookies staan die ik niet kan verwijderen (ook niet in de veilige modus) en het beeld blijft zwart. Op het moment dat het beeld zwart is kan ik wel printscreens versturen naar een email adres, dit heb ik eens geprobeerd en als ik dan op de link klik in de email zie ik heel even streetview en dan wordt het beeld weer zwart.

als je op het zwarte veld nou es met rechtermuisknop klikt. welke opties krijg je dan allemaal?

als je op het zwarte veld nou es met rechtermuisknop klikt. welke opties krijg je dan allemaal?

Geen idee, maar het lag aan divx, In het schermpje "Invoegtoepassingen beheren ben ik wat aan het proberen gegaan en het ligt aan "Divx Plus Webplayer HTML5 <video>" en/of "Divx HiQ", deze twee kun je alleen maar sámen uitschakelen en dan is het probleem verholpen, het is dan ook een paar dagen geleden dat ik divx heb geupdated, dus dat kan goed kloppen dat dat het probleem is. Nogmaals bedankt voor je inzet.

Laatst bewerkt:
Fijn dat je de afloop even meld. mocht iemand anders op dit topic terechtkomen met dit probleem, weten ze ook weer waar ze het kunnen zoeken :)

vergeet niet je vraag op opgelosd te zetten.

Hetzelfde probleem

beste lezer,

ik heb hetzelfde probleem,
mijn streetview blijft zwart
en ik kan ook geen filmpjes op rtl4.nl
kijken bij uitzending gemist ofzo.

Nu heb ik het antwoord gelezen maar
dat dvx ofzo kan ik niet vinden.

Wie kan me helpen?

zou fijn zijn als je serieus zou antwoorden op een vraag
en niet van die onzin neerzet... anders kun je deze site
net zo goed opheffen!

rtl draait volgens mij met silverlight? weet ik niet zeker. maar goed, heb je adobe flashplayer up to date? werkt het in een andere browser wel? wellicht een plugin dowloaden als indd. divx player of vlc player.

ik zij dit, omdat het opschooppen van oude topics meestal niet word gewaardeerd op fora. maak gewoon even je eigen topic aan.

ok maakt niet uit maar zo bekend ben ik niet met topics enz dus ik weet niet eens waar ik hier zit te typen...
hoe kan ik divx ofzo downloaden is daar een site voor...

@Roowntje,

Welkom op Helpmij.nl.:)

Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic. Daarnaast is het een topic van 2011, dus al heel lang niet actueel meer.
Graag verder gaan je eigen gemaakte topic;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/708257-Streetview-RTL-gemist-werken-niet

@Petervdberge,

Graag een misbruikmelding geven, de moderators pakken het dan verder op. Het is niet nodig om zelf voor "semi-mod" te gaan spelen. Zie ook deze mededeling;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/214634-Leden-die-zich-als-semi-moderators-gedragen

PS ik heb een aantal berichten naar de eigen gemaakte topic verplaatst.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan