Strepen ATI HD5670

• Onderwerp starter Onderwerp starter sanma
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sanma

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2008
Hallo,

Ik heb een nieuwe pc gekocht met een ATI HD5670 512 MB.

Ik heb nu Windows 7 64 bit erop staan en met de standaard windows driver werkt alles perfect. Wanneer ik echter de ATI drivers installeer van zowel de cd of via de site van ATI krijg ik grijze strepen op mijn beeldscherm.

Weten jullie een andere universele driver of een oplossing omdat de windows driver niet de resolutie 1680*1050 ondersteund die ik graag wil hebben.

Mijn moederbord: AsRock X58 Extreme
CPU: Intel i7 930

Hallo,

Ja ik heb de juiste 64 bit drivers voor Windows 7 gedownload en de drivers van de bijgeleverde cd geprobeerd.

welke aansluiting van de videokaart gebruik je? de VGA of DVI aansluiting? probeer eens de andere aansluiting.

Hallo,

Ik heb zowel de DVi, VGA als HDMI aansluiting geprobeerd en 2 beeldschermen.

Op internet lees ik meer over dit probleem echter helaas nergens een oplossing dus hoopte dat er een universele Windows7 driver zou zijn die de resolutie ondersteund.

dan zou ik net als jou op google moeten gaan zoeken naar die driver, ik weet in ieder geval niet uit mijn hoofd waar ik die zou kunnen vinden.

Dat is juist het probleem, ik heb gezocht op google maar kan er niks van vinden helaas.

Hallo,

Ja dit is precies dezelfde driver en versie die ik gedownload heb, ook van dezelfde site.

Ik heb de bovenste gedownload, de installatie gaat verder goed, wanneer windows geladen wordt staat dit er ook normaal echter wanneer het inlogscherm of mijn bureaublad verschijnt zie ik strepen.

Als ik probeer een afbeelding te openen loopt me hele pc vast, dit gebeurt niet bij de Windows driver!

Hallo,

Nee alles staat goed, bij beeldscherm adapters geeft hij dan ook ATI 5670 aan dus zou goed moeten zijn.

Veel problemen met de ati hd 5xxx kaarten, voornamelijk strepen na installatie van de driver: tweakers
Daar lees je vooral dat mensen terug naar de winkel zijn gegaan en een andere kaart hebben gekregen.

Tenzij iemand anders hier een oplossing heeft...
Raad ik je aan om ook terug naar de winkel te gaan.

Ik zie dat er inderdaad veel problemen zijn met deze serie.

Als niemand anders een mogelijke oplossing heeft houdt het inderdaad op. Ik heb het probleem ook naar ATI gestuurd dus hopelijk krijg ik daar nog een reactie van. Ik denk namelijk niet dat het een hardwarematige fout is aangezien de videokaart met de windows drivers perfect werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan