strepen ati his radeon 9250

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
hoi ik heb een probleem.

heb een nieuwe grafische kaart in de comp gezet maar wat krijg ik nu allemaal streepjes wit paars groen enz
knipperend beeld enz maar krijg geen gewoon beeld.

wat kan dat zijn?

het gaat om deze kaart

alvast bedankt gr mike

Laatst bewerkt:
hoi

hij zit er goed in heb al ander beeldscherm aan gehad geen verschil.

ik kan toch geen drivers instaleren omdat als ik hem aan zet krijg ik dat rare beeld al.

heb hem ook al in andere comp gehad ook het zelfde probleem

alvast bedankt gr mike:thumb:

kijk een op de installatie beschrijving,mischien moet je sommige drivers 2 maal installeren.
Mijn vriend heeft een computerbedrijf en met dat probleem heeft hij al vaker te maken gehad

vraag 1: hoe kan ik drivers instaleren zonder dat ik beeld heb waar ik wat op kan zien?????

gr mike

Antwoord vraag1: Hoe dat kan, ja dat zal waarschijnlijk niet gaan lukken (denk ik). Maar is het zo hinderlijk dat je helemaal niks meer ziet of wat?

Kan je wel gewoon op internet zodat je iets ziet?

hoi nee zelf dat niet ik zie helemaal niks alleen vlakjes met verschillende kleuren voor de rest niks

ik heb een bijlage voor je zoals het er uit ziet

de kleuren wissellen soms

gr mike

Bijlagen

• afbeelding 001.jpg
    afbeelding 001.jpg
    14 KB · Weergaven: 31
mm dat probleem heb ik ook 1 keer gehad en toen was me kaart stuk:(

Hoi,

Ja nu ik die bijlage zie kan ik inderdaad ook niks anders bedenken. Die is dus duidelijk Kapot!

Altijd weer jammer. Was deze kaart net nieuw? of niet?

hoi ja hij was splinter nieuw dus is echt jammer maar goed maar weer op een nieuwe w8

bedankt voor de hulp gr mike:thumb:

Hoi nu zit ik me af te vragen zou die kaart wel eens in mijn comp kunnen? je hebt toch 4x agp 8x agp of maakt dat niks uit?

mijn moederbord is een pcchips M810LR

en anders op een :

chaintech Socket 478 / 9BJA

alvast bedankt gr mike:thumb:

Hoi,

Nou volgens mij als je kaart er gewoon goed inklikt. Dan zou er niks aan de hand zijn.

Als je nou merkt dat ie niet in het AGP slot gaat. Ja dan zit je verkeerd natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan