strepen in beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb de medion versie van de 9800, dat maakt qua driver toch nix uit of wel?

Geplaatst door EmAaErkA
ik heb de medion versie van de 9800, dat maakt qua driver toch nix uit of wel?

Aha, zei dat dan direct. :D (niet negatief bedoeld hoor!)

Dat maakt wel uit. Die kaart (is meende ik een XL-versie) wordt niet ondersteund door de officiele ATI-drivers.

Ik kan zo niet een goede driver vinden. Die zoek ik nog ff op.

ik denk die gebruikt dezelfde drivers aangezien ik ook zo'n ati schermpje heb:-). Maar tís inderdaad de xl versie...

je bent er maar druk mee muurhond!:-) . wat zijn omega drivers precies?

Geplaatst door EmAaErkA
je bent er maar druk mee muurhond!:-) . wat zijn omega drivers precies?

Aangepaste drivers voor ''vreemde'' ATi-kaarten. Presteren evengoed als de officiele drivers.

ik heb net ook ff de service gebeld en die zeiden dat het een hardware probleem was (videokaart). Die komen ze binnen een paar daagjes vervangen en zolang moet ik het dus maar ff weer met mn oude doen want strepen in beeld is ook niet alles.... Bedankt voor alle moeite muurbloem!! Ik heb wel weer een boel geleerd vanavond!:thumb: :D

Geplaatst door EmAaErkA
ik heb net ook ff de service gebeld en die zeiden dat het een hardware probleem was (videokaart). Die komen ze binnen een paar daagjes vervangen en zolang moet ik het dus maar ff weer met mn oude doen want strepen in beeld is ook niet alles.... Bedankt voor alle moeite muurbloem!! Ik heb wel weer een boel geleerd vanavond!:thumb: :D

Krijg je dan weer een 9800XL? Want het zal mij niet verbazen dat je weer het probleem krijgt.

Laatst bewerkt:
als die stuk is zal na vervanging het probleem toch wel opgelost zijn...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan