Strepen in beeld

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lobo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lobo

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2003
Hallo,sinds een tijdje heb ik na een tijdje op mijn scherm allemaal verticale strepen in alle kleuren,moet dan de pc opnieuw opstarten en dan kan het soms 5 min duren en soms een half uur dat ik het weer heb.Ik heb een pc met een videokaart aan boord met windows xp erop,iemand een beetje raad,alvast bedankt

Lobo

Hallo,ik denk niet dat het aan dat ligt,heb geprobeerd en blijft hetzelfde,denk eerder dat die videokaart onboard de geest heeft gegeven,kan ik dat controleren op een of andere manier?

Ja, moelijk.

Misschien heb je nog ergens een grafische kaart liggen die je even kan gebruiken?
De stekker zit er wel goed in?
En kijk ook even of er niet te veel stof in de pc zit.

Lobo

Hallo,raar maar waar,heb nu ondervonden als ik service pack 2 verwijder dat ik het niet meer heb!!Zit nogthans met een legale versie van xp dus aan dat kan het niet liggen,zou het kunnen dat het service pack de pc meer belast zodanig dat de pc het niet kan halen is maar een celeron 1000 Mhz met 386 Mb geheugen erin,zou dat toch raar vinden,greets

Geen flauw idee, misschien dat de laatste beeldscherm driver uitkomst kan brengen?
DirectX en videokaart driver ook up-to-date?

Hallo,heb er een nieuwe grafische kaart ingestoken en nu heb ik het blijkbaar niet meer,zal dus aan dat gelegen zijn he,alvast bedankt voor de antwoorden,groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan