strepen op het scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
vroeger werkte het wel allemaal perfect, tot ik terug kwam van reis. Dan had ik het probleem.

ik vrees ook dat beide video kaarten kapot zijn, hoe vergezocht dit ook mag klinken.
ik had nml met mn vorige kaart precies t zelfde probleem, enkel liepe de strepen iets meer horizontaal, bleek dus dat mn kaart t aan het begeven was.

die tweede kaart die je erin hebt gestopt, was dat een geheel nieuwe, of een oude die je nog had liggen of uit een andere pc gehaald?

als niets anders werkt, dan blijft enkel nog over opnieuw windows installen, weant is t niet de kaart die kapot is, dan zou een nieuwe windows install t moeten fixen.

of, je zou, als je nog een pc hebt staan, je kaart even in die kunnen stoppen, en kijken of je daar de zelfde strepen hebt staan?

heel veel succes ermee, weet uit ervaring dat zulke strepen SUPEr iritant zijn!!!!

leon

hey spy.. heb je ook msn?? ik wil graag even wat praten :)

ik heb wel een msn adress, maar gebruik t zelden, (eigenlijk enkel wanneer ik een meeting heb met mn mod team, anders niet).
ik prefereer om te emailen, check dagelijks minstens 2 keers mn mailbox om te zien of er nieuwe mail is, dus, stuur alsjeblieft een mailtje en we kunnen praten.

leonbrinkmann AT amailaccount PUNT com

leon

graag gedaan, ik hoor t wel...

leon

OOOOOOOoo, laat ik nou denken dat een forum bedoeld was om de problemen IN het forum op te lossen!! :o:o

Maar een forum is dus alleen bedoeld om msn en emailadressen door te geven.

Jaja, nu snap ik het.........:confused::confused:

nou nou, das niet erg aardig Jedi, we hebben t over het probleem hier, maar ik denk dat Dorco me wil benderen over mijn leveldesign, al kan ik het verkeerd hebben.

helaas Dorco, heb ik een fout gemaakt, en daarom ook niet je email gekregen, heel stom, maar ik schreef;

amailaccount, en t moet zijn emailaccount.

spijt me dus heel erg dat je een mailtje voor niets hebt geschreven, zou je t nog een keertje willen herhalen, mn juiste adres is;

leonbrinkmann AT emailaccount PUNT com

leon

(heel stom, want ik had t nog wel gecheked! maar niet goed genoeg dus).

Ach, een beetje spielerij moet kunnen, toch ? :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan