Strepen over laptopbeeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeadFlash

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2008
Hallo,

Ik heb nu sinds een tijdje 2 onder elkaar lopende horizontale strepen over mijn beeldscherm van mijn laptop lopen.
Als ik het beeldscherm wat heen en weer wrick dan verdwijnen ze... tot ik het beeldscherm weer los laat.
ik had wat gelezen over draadbreukjes van de beeldscherm snoertjes of dat de connector van het beeldscherm slecht contact maakt.
overigens heb ik nog een extern beeldscherm erop aangesloten maar hier is alles goed, dus alles wijst op slechte verbinding van het beeldscherm.

ik heb dus de laptop open gehad maar kan niet zo 1 2 3 het beeldscherm stekkertje vinden..

Mijn laptop is een 'Acer Travelmate 5510'

Heeft iemand ideeen waar eventueel het stekkertje zit e.d.?

Vriendelijk bedankt.

Meestal zit het stekkertje links boven vlak naast het scharnier.

En als je voorzichtig aan de kabel rommelt?
Of aan de stekker IN je beeldscherm?

Werkt dit niet, dan zul je bij de fabrikant (of googlen naar een laptop reparateur) op zoek moeten naar een beeldscherm-kabeltje.
En heeeeeel misschien zelfs bij mij. Maar dan moet ik kijken welk merk / type ik voor onderdelen heb liggen.
ion ieder geval worden dit soort onderdelen wel verkocht, o.a. op ebay.

En als je voorzichtig aan de kabel rommelt?
Of aan de stekker IN je beeldscherm?

Werkt dit niet, dan zul je bij de fabrikant (of googlen naar een laptop reparateur) op zoek moeten naar een beeldscherm-kabeltje.
En heeeeeel misschien zelfs bij mij. Maar dan moet ik kijken welk merk / type ik voor onderdelen heb liggen.
ion ieder geval worden dit soort onderdelen wel verkocht, o.a. op ebay.

als ik aan de stekker rommel gebeurd er niet super veel.. heel enkel dat die keer verspringt die lijn, ik heb geprobeerd om de stekker in het beeldscherm op te zoeken alleen krijg ik het gedeelte bij de scharnieren niet los dus kom ook niet bij die stekker, ik denk haast dat het wel die stekker is.

Groet

Dan zal de laptop naar een reparateur moeten.
Die kan dat zeker verhelpen.

Als het stekkertje los kan, kun je het zelf vervangen.
IS het gesoldeerd of geplakt, dan kabn het niet, en moet je zoeken naar een ander scherm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan