Streperig beeld (Asus A7S)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJVideofan

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2006
Heb hier een laptop staan,
Heb er een nieuw lcd voor besteld, maar vertoond de zelfde problemen.

Heb een test cpu, geheugen & inverter geprobeerd zelfs een 15.4 inch scherm, (die werkt goed) ma als ik de 17 aansluit op een andere laptop is het probleem er weer, zelfde met het nieuwe scherm

De afbeelding is een foto die ik er van gemaakt heb, en zoals zichtbaar is dat behoorlijk irriterend voor de ogen,

Wie o wie kan me helpen

Misschien moet je de standaard instellingen van het beeldscherm veranderen.
Het lijkt mij sterk dat allebei de beeldschermen kapot zijn, maar die kans is wel aanwezig!

Succes!

Zodra ik de laptop aan zet is het asus logo al zo, en als ik dan met F2 de bios in ga ook, zodra de laptop aan is is het beeld zo streperig,
En heb de bios ook al meerdere keren geupdate maar geod, voor het niet anders van helaas :(

En het zou zomaar kunnen dat je videokaart naar de eeuwige jachtvelden is.
Als je al in de bios dit soort beelden krijgt.

hoe kan het dan dat als ik een 15.4/15.6 inch beeldscherm aansluit, dat die wel perfect beeld geeft, en 17 inch schermen niet?

De instellingen van het beeldscherm kan je wijzigen met knoppen op het beeldscherm zelf.

Succes!

Het is een laptop ;)
En een laptop scherm heeft geen knopjes :)

Maar zo van de 1ne op de andere dag is het beeld zo streperig

Ohh oké
En wat als je er een beeldscherm op aansluit is dat beeld dan ook streperig?
Zo nee dan denk ik dat het aan het beeldscherm van je laptop ligt.
Zo ja dan denk ik dat het aan je videokaart ligt!

Succes!!

Via de VGA (losse monitor) en de HDMI (samsung 3d led tv) is het beeld gewoon goed
Het orginele lcd intern is streperig, en de nieuwe scherm ook, en een 15.4 inch is gewoon goed

Dan is het probleem je beeldscherm van de laptop zelf toch.
Repareren of een beeldscherm op aansluiten en hem voortaan als vaste computer gebruiken!

Succes!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan