string met lines in txt file vergelijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb :

#include <thread.hpp>
#include <date_time.hpp>

die geinclude. en zoals ik zei heb ik dit als voorbeeld code, en is het niet van mezelf. en die twee stonden erbij. ik heb ook die 2 bestand gedownload van die site en in de map gezet voor inlucde files enzo van mijn IDE. als ik ze in mijn project open door ctrl-click dan opent hij ze ook dus hij vind ze wel. ik zou niet weten wat ik verder moet includen of linken ofzo....

in die bestanden staan geen definities. maar in thread.hpp staan ook includes, daar staan wel definities. misschien staat boost::thread er niet in. weet iemand waar die in staat? of wat ik anders moet doen om het te laten werken :)

Laatst bewerkt:
linken met boost_thread doe je tijdens het linken door de linker, dat is niet hetzelfde als includen.

boost_thread is een library (.a / .lib / .dll / .so) die alle implementaties bevat rondom de boost thread klasses. De definities staan in de header files, die je in je code include.

Je kan ook steeds de documentatie nakijken via http://www.boost.org/ (class-listing / wiki)

die libs enzo zie ik nergens. is wel een mapje die ik heb gedownload met de naam libs. die heb ik bij mijn compilers map gedaan met libs. op die site, daar had ik trouwens ook de download weg met de bestanden, stond nog iets met libs builden ofzo met Bjam. ook gedaan/geprobeerd wil ook niet echt lukken. xD

de meeste code van boost is header only, en kan je dus 'gewoon' includen.
De meer uitgebreidere stukken kan je het best gebruiken via libraries. Omdat boost zoveel verschillende platformen en architecturen ondersteund, leveren ze deze libs niet zelf mee.
Wel zijn er voor heel veel systemen en toolchains al makefiles en configuraties voorzien. Deze configs kan je aan de BJAM builderengine meegeven om zo het juiste soort lib voor jouw gebruik te maken.

Maar eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat je een beetje boven je kunnen aan het proberen bent. Ik betwijfel ten sterkste of je met threads kan werken als je nog niet weet hoe je een lib moet linken.
Ik geef toe dat de documentatie niet zo gigantisch is, maar de instructies voor builden met BJAM zijn nu ook weer niet van einstein-niveau...

ik vind die site best onduidelijk :)
maar ik heb de Bjam gewoon in die map gedaan met zo'n makefile. die boost map. en toen ging hij die libs maken. maar als ik die map open staan er mappen in maar geen bestanden. en die Thread.hpp header daar staan alleen definities in.

Als bjam geen libs produceert, geeft ie wel foutmeldingen.
Als je die kan posten, kunnen we verder helpen zoeken.

als ik die Bjam in die map zet. dan gaat hij runnen. en dan zegt hij de heletijd dat hij de commands niet herkent.

dit is een file die in de map stond die gemaakt is. miss kan je er iets mee.

...found 16 targets...
...updating 4 targets...
compile-c-c++ bin.v2\libs\regex\build\msvc\debug\has_icu_test.obj
cl wordt niet herkend als een interne
of externe opdracht, programma of batchbestand.

cl /Zm800 -nologo @"bin.v2\libs\regex\build\msvc\debug\has_icu_test.obj.rsp"

...failed compile-c-c++ bin.v2\libs\regex\build\msvc\debug\has_icu_test.obj...
...skipped <pbin.v2\libs\regex\build\msvc\debug>has_icu.exe for lack of <pbin.v2\libs\regex\build\msvc\debug>has_icu_test.obj...
...failed updating 1 target...
...skipped 1 target...
...skipped <pbin.v2\libs\regex\build\msvc\debug>has_icu.pdb for lack of <pbin.v2\libs\regex\build\msvc\debug>has_icu_test.obj...
...skipped 1 target...
...found 47 targets...
...updating 1 target...
compile-c-c++ bin.v2\libs\math\config\msvc\debug\threading-multi\has_long_double_support.obj
cl wordt niet herkend als een interne
of externe opdracht, programma of batchbestand.

cl /Zm800 -nologo @"bin.v2\libs\math\config\msvc\debug\threading-multi\has_long_double_support.obj.rsp"

...failed compile-c-c++ bin.v2\libs\math\config\msvc\debug\threading-multi\has_long_double_support.obj...
...failed updating 1 target...

je zal de bjam executables folder aan je PATH environment variables moeten toevoegen (ik vermoed toch dat cl daarvan is)

Het is ook al even geleden dat ik met boost bezig was, maar ik zie dat je script het pad msvc gebruikt, wat voor de microsoft visual c compiler is; ik denk niet dat dit ook werkt voor gcc/g++ onder windows..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan