Stroom spaar stand uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelmeruilke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2010
ALs ik de computer opstart, valt de monitor meteen in de slaapstand. Ik kan dan niets meer! Deze vraag tik ik via de laptop (die doet het nog!!) Wie kan me helpen? Ligt het aan de monitor of is het een systeemprobleem van de pc?

Welkom bij de Helpmij!

Druk na het aanzetten van de pc onmiddellijk op F8 en blijf dit doen totdat de veilige modus start. Lukt dit?

Tip: je bent nieuw hier zie ik? Als je een vraag post, volg dan gemiddeld een half uurtje je mail, veelal wordt op courante tijden (7 dagen per week tussen 07.00 uur en 23.00 uur) wel binnen een half uurtje een reactie gepost. Het snel reageren heeft zowel voor jou, alsmede voor degenen die jou willen helpen een voordeel:
- voor jou omdat je probleem mogelijk snel kan worden opgelost
- voor degenen die jou willen helpen omdat ze soms in meerdere vragen berichten typen en als het lang duurt voordat er een reply komt, moet zo'n helper dan meestal weer van voorafaan alle berichten in die ene vraag doorlezen. Dat is dan nodig omdat hij/zij de draad even kwijt is in die ene vraag.

Laatst bewerkt:
stroom spaar stand nog steeds niet uit

Hallo! Dank voor je snelle antwoord.
Helaas lukt het niet. De monitor zakt meteen in de stroomspaarstand (LG monitor met TV/monitor functie).
Heb je nog een tip?:)

Dan denk ik eerder aan een monitor dan aan een computerprobleem. De meeste laptops hebben een aansluiting voor een extern scherm, test dáárop de monitor eens.

stroom spaar stand

dank! Ik ga het even uitproberen. geef het resultaat wel door!

groet

stroom spaar stand

heb de monitor aan de laptop gezet en toen was er niets aan de hand. Ligt dus aan mn computer.
Ik geef het op en breng m morgen even weg voor een checkup.

Dank voor de reacties en geboden oplossingen!:thumb:

groet, Jelmer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan