stroom stekker/ aansluiting passen niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marleen1967

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 aug 2014
Wie o wie kan mij helpen.
Ik heb mij laptop nu 5 jaar en werkt nog prima. Alleen de aansluiting van de adaptor naar de laptop, is denk ik door
het vele gebruik te wijd geworden. Is het ook mogelijk om de draad in de laptop telaten aansluiten?
De accu is toch al tijden niet goed mee dus ik moet hem toch altijd al aan het stroom leggen als ik hem gebruik.
En mijn tweede vraag is waar in de buurt van Maarssen kan ik het laten doen?

groet Marleen

Marleen,

Als het alleen de adapter met kabels betreft en dus niet aan de laptop zit, kun je even kijken
bij o.a. Replacedirect of je een nieuw setje kunt bestellen !? Mogelijk is er ook een replica
van je type, scheelt je meestal ook weer een paar Euro :)

Groetjes,

Remy

Volgens mij heeft hij het over de stekker (contra stekker, vrouwtje) in de laptop.

Welke laptop heb je?
Dan kunnen we even gericht verder kijken.

Ja klop het vrouwtje, (ouwe vrouwe kwaal ;-) ik heb er al een andere adaptor aan gehangen. Hij doet het nu alleen als ik de draad
strak naar achter trek. Ik dacht misschien is het mogelijk om de draad rechts streeks in de laptop vast te zetten?

Het is een Packard bell.

Direct vast zetten kan. Maar dan moet je hem ook open schroeven en solderen.

Met "Het is een Packard bell. " heb ik net te weinig gegevens. Welk type is het?

Hallo

"Is het ook mogelijk om de draad in de laptop te laten aansluiten?"

Uiteraard kun je dit lapmiddel toepassen , maar de ganse laptop dient hiervoor wel te worden geopend....

Het nodige soldeerwerk dient uiteraard te worden gedaan.

Mits het slechts enkele minuten meer werk is om een nieuw chassisdeel in deze laptop te monteren , verkiest dit de voorkeur ...

" Hij doet het nu alleen als ik de draad strak naar achter trek." --> dit zijn inderdaad de symptomen van een defekt , van het motherboard losgescheurd chassisdeel.

Chassisdelen en voedingen :

http://www.benl.ebay.be/sch/i.html?...ll+power&LH_PrefLoc=2&_pgn=10&_skc=1800&rt=nc

Uiteraard dien je zelf te zoeken voor uw specifiek model , mits je deze niet vermeld ... "Het is een Packard bell. "

Peter

Het is een easynote MH36.
Ik ben zelf redelijk hanig ga eens kijken of ik er een jack socket koop en er in zet.
Is het heel erg moeilijk of is het goed te doen?

Hallo

"Is het heel erg moeilijk of is het goed te doen? "

Geen flauw idee hoe veel ervaring je bezit in deze materie ...

Persoonlijk heb ik hier geen problemen mee ---> doe dit op regelmatige basis , en bijna met mijn ogen toe ...

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan