stroop-langzaam ondanks ccleaner en superantispyware

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryy

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2003
de andere computer in huis was eerst erg langzaam - het ging veel beter toen ik ccleaner en sas had gedraaid, echt snel, als nieuw.

gek genoeg was het oude euvel vandaag weer helemaal terug en nu werken deze twee progjes niet meer!

ik gebruik winxp en zowel programma´s maar vooral internet zijn onmogelijk langzaam.

wat kan ik nog doen, beste wizzards?

Laatst bewerkt:
Hoezo werken de progjes niet meer?
Welke foutmeldingen krijg je, wat gebeurt er als je ze opstart?

het duurt heel lang voordat de balkjes vollopen van een internetsite en dan valt hij nog uit - kan pagina niet bereiken, wel verbonden met internet voldoende sne4lheid etc.

de progjes, sas geeft geen bugs en ccleaner, dan werk ik alle 4 onderwerpen af, maar snelheid verbetert niet. en eerst hielp het wel veel.

Dus CCleaner en SAS werken zelf wel, je krijgt alleen niet het gewenste resultaat.
Bedoel je dat?

Misschien een infectie, probeer anders even te scannen met MalwareBytes Anti-Malware :)

malwarebytes doet het hem, 14 objecten geinfecteerd. hij is nu weer redelijk snel, bruikbaar, maar het kan nog wel veel sneller.

heb je nog meer suggesties?

Even kijken naar de processen die op het moment lopen, en de ''startup items'' (in start --> uitvoeren --> msconfig, opstarten)

Misschien even een hijackthis scan doen en laten analyseren door hijackthis.de

wat is de beste locate voor het downloaden van hijackthis en hoe maak je ook weer een logfile?

Download HijackThis hier vandaan: Link
Kies dan:
Executable
n4zdvt.png

Klik op de knop zoals hier:
34g4iyv.png

Dan krijg je een logje te zien, kopieer die en ga naar de site: Link

Kopieer de log in het vak, en vink ''show visitor ratings'' aan, druk dan op analyze zoals hier:
2n06h6d.png

Laatst bewerkt:
ik heb de analyse gedaan - alles is safe of very safe.

het duurt nog steeds te lang voor een site die ik aanklik komt opdraven. heel langzaam raakt het groene balkje vol... wacht...

Wat ik me toch afvraag, ligt het niet gewoon aan je internet? Kan een mogelijkheid zijn!

in de hijacklog zit wel een vraagteken bij een email attachment / maar ik zie niet hoe ik die (of andere items van de analyse ) kan verwijderen...

hé captain bri, ik heb je net mijn logje gestuurd op je gmail adres - zou ook hier kunnen misschien.

het ligt niet aan mijn internet, andere computers werken goed

ik hoop dat je vanavond nog tijd hebt voor een antwoord. anders ook, vast bedankt!

het is zo goed als opgelost, hij loopt weer vlot. bedankt, vooral captain bri - ik sla deze antwoorden en tips en handleidingen op, kortom de hele vraagstelling voor als ik het weer nodig heb.

nu staat alles bij elkaar - ik geef de kinderen ook de link door!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan