structuur van een tabel om gegevens per week te kunnen tonen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt groot gelijk dat je blijft aandringen.... tis een beetje druk geweest, maar ik zal er vandaag (echt) naar kijken.

Michel
 
Zal je niet al te lang meer in spanning laten; heb er nu weer wat tijd voor.

Michel
 
Heb, nu ik er weer naar heb gekeken, toch wel weer wat vragen....
Het overzicht is in redelijk vaste blokken opgedeeld: per (vast aanwezige) dag 3 tijdblokken, en elke rij een volgende week. De tijden in de verschillende tijdsblokken zijn echter niet consistent; het eerste blok op woensdag begint bijvoorbeeld met 8:30, en donderdag begint met 7:00
Waar komen deze gegevens vandaan?
In een eerdere vraag wilde je de personen in een soortgelijk overzicht zien; is die vraag nog steeds open?
Wat je wilt is overigens niet eenvoudig, als het al mogelijk is. Ik weet ook niet of ik dit in Access voor je kan maken, misschien moet je de rapportage wel uiteindelijk in Excel maken.

Ik blijf in ieder geval nog wel naar een oplossing zoeken, en misschien dat anderen ook een idee hebben...

Michel
 
Hey Michel,

Al deze gegevens komen uit een query die volgende gegevens bevat:

- naam - datum - beginuur - einduur - duurtijd - dag - week - maand - jaar

Eigenlijk is alles vanaf dag puur afgeleide zaken uit de datum. Ik weet dan ook niet echt of dit nodig is of niet, mij leek het in het begin van wel, maar nu ik een beetje vast zit, weet ik het niet zo precies.

Het is me dus idd nog niet gelukt om dit resultaat te bekomen. Liefst zou ik wel werken zonder tussenkomst van Excel, maar mocht het toch niet mogelijk zijn zonder, dan is dat als oplossing ook zeer zeker aanvaardbaar!

Groeten, Bjorn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan