Studente;snaptniksvanpc's;macbook?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 aug 2008
dag iedereen, ik ben echt een ramp met computers over het algemeen, en heb nu gewone pc. Maar ik zou eigenlijk wel graag een laptop willen, die ik ook mee kan nemen naar de universiteit en naar mn ouders enzo. Hij moet snel zijn, niet al te moeilijk te begrijpen en ik wil zelf zo weinig mogelijk moeten instaleren enzo.
Zou een macbook een goede keuze zijn? en is het erg onhandig dat je dan dingen om moet zetten van mac naar windows? Nouja ik hoop dat iemand me hierbij een beetje kan helpen, alvast bedankt!

aanpassing; moet je voor een macbook ook speciaal een printer van apple hebben? ik heb namelijk wel een goede printer met scanner enzo dat vind ik wel handig om die te houden.(sorry ik weet echt niks van dit soort dingen!)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Wekom op Helpmij,

Eerste wat bij mij opkomt is de vraag waar wil je het notebook voor gebruiken en wat is je budget.
En volgens mij moet je het gewoon bij een notebook met windows houden
Modag

Laatst bewerkt:
@Modag

Om nu gelijk al te schrijven dat ze het maar bij een notebook met Windows moet houden is wel erg kort door de bocht. Het ligt er aan wat je bent gewend.

@Martinee
Wat voor opleiding ga je doen? Heb je echt die MacBook nodig omdat je niet zo veel weet van een PC?. Of wil je wat nieuws ontdekken? Bij Apple kan je via de studentenwinkel goedkoper aan een Mac komen! Hoeveel geld wil je uitgeven? Je kan ook eens bij een Apple Premium Reseller kijken wat je van een Mac vind. Daar kunnen ze je ook veel beter voorlichten over de voordelen en nadelen van een Mac.

Succes met de keuze, LaPasta

Laatst bewerkt:
@Modag

Om nu gelijk al te schrijven dat ze het maar bij een notebook met Windows moet houden is wel erg kort door de bocht. Het ligt er aan wat je bent gewend.

@Martinee
Wat voor opleiding ga je doen? Heb je echt die MacBook nodig omdat je niet zo veel weet van een PC?. Of wil je wat nieuws ontdekken? Bij Apple kan je via de studentenwinkel goedkoper aan een Mac komen! Hoeveel geld wil je uitgeven? Je kan ook eens bij een Apple Premium Reseller kijken wat je van een Mac vind. Daar kunnen ze je ook veel beter voorlichten over de voordelen en nadelen van een Mac.

Succes met de keuze, LaPasta

Ik doe gezondheidswetenschappen dus het is niet zo dat ik echt speciale dingen moet doen op een pc hoor. Ik wil gewoon normaal kunnen internetten, muziek downloaden, fotos eropzetten en verslagen enz. maken zonder dat mijn pc constant kuren heeft. ik wil eigenlijk niet meer dan 1000 euro uitgeven. bedankt voor uw advies over die sites! ik zal even gaan kijken. ik had indd al iets gelezen dat je als student 12% korting op macbooks kan krijgen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan