Studententegoed bon

Status
Niet open voor verdere reacties.

jagjit

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2011
Hoi allemaal,

Ik heb vandaag een nieuwe Iphone 5 Aangeschaft.
Ik wilde nu Whatsapp downloaden, alleen moet je daar 0,89 cent voor betalen.
Ik heb een na de aankoop van mijn macbook pro een studenten tegoed bon ontvangen t.w.v 80Euro.. alleen weet ik niet hoe ik deze moet inwissellen voor die 0,89cent er komt geen melding of een keuze iemand? Kan je hem uberhaupt wel inwisselen? dus is het niet alleen bestemd voor de app store van de macbook pro zelf?

,Mvg

Jagjit Singh

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Ga binnen itunes naar de store en druk op inwisselen.

@nicj56

Dankje man, Ik heb dat uitgeprobeerd en ik zie dat ik daar alleen maar muziek kan kopen :((((
Heb je misschien een manier om apps te kopen met mijn tegoedbon ?

Alvast bedankt =D !!

Hallo,

Ga met iPhone naar itunes scroll naar onder en kies wissel in;) en vul die code in.. Geld voor je Mac als zowel voor de iPhone.

Zodra je code hebt ingevoerd, kan je ook apps kopen als op whatsapp drukt bijvoorbeeld, dan word de 0,89 cent automatisch eraf gehaald.

PS:

De stappen staan ook op achter kan van de giftcard.

Laatst bewerkt:
THANX! ben super happy man hij werkt!! echt bedankt:thumb: Top!

Hallo,

Zet even je vraag op opgelost. Heb zelf ook een Mac en iPhone 4S:D.. Ik raad je ook aan om omemorething te lezen, voor veel nieuws en insiders van apple.

Verder veel plezier met het kopen van Apps en Muziek.

thnxxx man ik heb dat gedaan heb je nog veel tips? Want ben vrij nieuw in de apple wereld haha Heb mijn macbook nu 4maanden en iphone 5 sinds today =D je weet niet hoe happy ik ben haha :D

Hallo,

Ik nog meer tips.. Mail me maar via het envelopje of mijn profiel binnen helpmij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan