Studie laptop 1000€

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jasper301

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Berichten
38
Goede avond,

Ik ben op zoek naar een goede laptop voor mijn studie ik heb hier verder geen verstand van dus vraag ik jullie hulp.
laptop wordt voornamelijk gebruikt voor CAD/Inventor/solidworks, het liefst heb ik een ASUS laptop.
Mijn budget is max 1000€ hier de aanbevolen specificaties die ik heb gekregen van school:

Processor:
Core i7 processor
RAM geheugen: 8 GB DDR3
Wifi adapter: 802.11 A/b/g/n (zal wel standaard zijn)
DVD drive: optical drive (zal wel standaard zijn)
Videokaart: Grafische kaart met voldoende geheugen 1024mb of meer. verder staat er nog dat de meeste geïntegreerde videokaarten niet toereikend zijn.
Ondersteuning van OpenGL 3.2 of hoger
Harddisk: Minimaal 500GB
USB poorten: 2x USB 2.0/3.0
Beeldscherm: 17,3"
Besturingssysteem: Windows 7 home (Mag ook zonder besturingssysteem heb hier win7 x64 professional liggen.)

alvast bedankt voor jullie reacties !
 
Laatst bewerkt:
@wdhbgs
die laptop die jij aanbeveeld heeft een erg slechte videokaart (intel hd) en is dus niet geschikt voor programma´s zoals autocad want daarvoor heb je ook een redelijk goede videokaart nodig.
 
Dus de eerste 2 adviezen zijn tot nu toe het best.
Ik heb nog even een vraag hoe zit dat met de videokaart kan ik deze ook upgraden na bijvoorbeeld 2 jaar naar een betere videokaart of is niet niet mogelijk?
Volgende vraag hoe zit dat met werkgeheugen stel ik koop nu een laptop met 4Gb maar dat voldoet niet zou ik er dan 1 of 2 reepjes bij kunnen prikken om hem naar 8 Gb te krijgen ?
 
Laatst bewerkt:
Ziet er belovend uit, alleen hij passeert mijn magische 1000€ grens, maar het is wel precies wat ik zoek..
 
goedkoper vind je ze trouwens ook niet voor welke specs jij wil... I7 is opzich best duur

kevin
 
Daar was ik al bang voor, ik wacht nog wel een maandje met mijn aankoop misschien worden ze nog iets goedkoper.
 
Binnen 1000 euro kun je nog voor een ultrabook gaan,
Deze is bijvoorbeeld perfect... Gt630m is een redelijke videokaart, de i7 die erin zit is van de 3de generatie (net uitgebracht)
en zijn looks en schitterend scherm maken het plaatje helemaal af ;)
N56_Left_Open135_Top_575px.jpg

Edit: ik zie net pas dat je een 17 inch scherm moet hebben,
ze hebben hem ook in een 17 inch variant: klik
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan