studio 8 op Vista en pinacle in m.i. de fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan de Jong

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 apr 2008
Hb onderstaande vraag gedaan, waarop wegens niet geregistreerd te zijn geen antwoord gegeven kon:
.S.

In Dec. 2008 heb ik een Laptop gekocht bij Media markt met Vista. Speciaal met de bedoeling Video bewerking.
De vorige PC heb ik eveneens bij Media markt gekocht met het program van pinacle Studio 8, dat heeft tot tevredenheid gewerkt. Om dit program op Vista te krijgen heeft bloed zweet en ongelooflijk veel problemen voor mij als niet deskundige, maar is uiteindelijk gelukt, dus nu registreren bij Pinacle, die updates beloofde. Bij deze registratie werd Email adres gevraagd, mijn huidig Mail adres werd niet geaccepteerd, het moest het oude zijn heb er echter twee gehad nl. bij wanadoo en Teleline, een ervan opgegeven en tot mijn stomme verbazing gaf mijn Virus scanner aan dat Pinacle een ernstige fout in mijn PC heeft gestopt. Mijn Video programma werkt niet meer en is zelfs niet meer te verwijderen. Een mail naar Pinacle is tot op heden niet beantwoord, hoe kan ik dit probleem oplossen?
Graag verneem ik van U hoe dit onrecht hersteld kan worden. Bij voorbaat dank,
Jan de Jong
Kunt U mij helpen, na maanden problemen in een mineur stemming1

L.S.

Het antwoord om Studio 8 te opgradenn naar Studio 11, zuo ik graag uitvoeren, maar het probleem is dat Pinacle mijn Studio 8 onklaar gemakat heeft zodat ik niets meer kan doen. Hoe kan dit hersteld worden?
Kan pinacle hier niet voor aansprakelijk gesteld worden?
Graag Uw mening, bij voorbaat dank

Pinnacle kun je hiervoor helaas niet aansprakelijk stellen. Er zijn teveel andere factoren die hier een rol in meespelen en zij zullen dit altijd afdoen met het feit dat deze niet geschikt is voor Vista of dat er andere oorzaken zijn die dit probleem veroorzaken.

Nu vindt ik het vreemd dat je virusscanner een melding geeft dat er een ernstige fout is opgetreden.

Wat je nog kunt proberen is Systeemherstel. Hiermee kun je het systeem herstellen naar een punt voordat Pinnacle geinstalleerd is.

http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/producten/windows/wvbackup.aspx#4
Kopje Systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan