Stukje van de webside onzichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

wisker

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2004
Ik heb het volgende probleem. Als ik onze webside oproep dan heb ik alleen op mijn computer een probleem. Het bovenste gedeelte van de bladzijde is een soort CD speler waarbij je door een cd te kiezen een nieuw item opent. Dit hele gedeelte zie ik niet meer op mijn computer. (windows, xp, Explorer 6.0).
Waar kan dat aan liggen? Ik merk op andere internet pagina's eigenlijk nooit problemen. Deze site heb ik niet gemaakt, dus vraag me daar niets over.
www.wisker.nl

Heb je Macromedia Flash Player wel op je computer?

:)

Ik dacht het wel. Maar opnieuw geinstalleerd op de micromedia downloadsite. Werkt nog steeds niet.

Ga in Internet Explorer naar extra->invoegtoepassingen beheren. Kies bij weergeven de volgende regel: Invoegtoepassingen die door Internet Explorer worden gebruikt.
Zoek nu in de lijst daaronder naar "Shockwave Flash Object. Klik daar één keer op. Kijk nu nog een stukje verder naar beneden of die wel is ingeschakelt. Wanneer die is uitgeschakelt even inschakelen.

Anders even uitschakelen->OK en dan even opnieuw opstarten. Dan weer inschakelen.

Succes:)

Precies gedaan wat je zegt. Stond ingeschakeld. Errst uitgeschakeld, opgestart en weer ingeschakeld. Opnieuw opgestart maar helaas, geen bovenkant.

Als ik bij extra - invoegtoepassingen beheren - toepassingen die worden gebruikt - de active X wil bijwerken, dan krijg ik de foutmelding: "de poging om deze invoegtoepassing bij te werken is mislukt". Ik heb inmiddels de laatste versie van macromedia flash gedownload. Het gekke is dat die site wel aangeeft dat alles goed werkt. Waarom dan bij bovenstaande site niet en wat moet ik met die foutmelding?

Oplossing

(Misschien een beetje laat, maar toch maar even mijn oplossing toevoegen.)

Ik had ook allerlei problemen met Flash in IE. Op allerlei manieren geprobeerd te herinstalleren, maar niets lukte.

Uiteindelijk heb ik GetFlash.exe (dat je kunt downloaden bij Macromedia, maar dat bij mij een error gaf) geopend met Notepad (ja ja).
Ik vond een verwijzing naar een file met de naam install_all_win_ax.dat. Ge-Googled op die filenaam en zo kwam ik op:

http://delltalk.us.dell.com/supportforums/board/message?board.id=oplex_video&message.id=6015

Daar stond dat je die file kunt downloaden van

http://download.macromedia.com/pub/flashplayer/update/current/install/install_all_win_ax.dat

Waarna je 'm hernoemt naar .exe en 'm runt. <i>Mijn</i> problemen waren vanaf toen verleden tijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan