stukje venster blijft staan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ansje

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
475
Ik heb een paar dagen geleden windows XP opnieuw geinstalleerd en nu heb ik regelmatig dat er een stukje van een venster blijft staan als ik dat heb afgesloten. Ik wil een schermafdrukje meesturen maar nu doet ie dat natuurlijk weer niet.

weet iemand wat dat kan zijn?

groetjes Ans
 
Geplaatst door Ansje
Ik wil een schermafdrukje meesturen maar nu doet ie dat natuurlijk weer niet.
Doet het niet?
Misschien is de afbeelding te groot? ( max 102 kb).
 
ik bedoel eigenlijk dat ie nu ff niet van die stukjes laat staan, zodat ik een voorbeeldje kan sturen.

gr. Ans
 
Nee toch niet. Zojuist had ik weer zo'n raar venster. Er gebeuren trouwens wel meer rare dingen. Bij het opstarten komt ie tot het welkomsvenster van Windows en start dan weer opnieuw op drie-vier keer achter elkaar. Het duurt "enorm" lang voor dat bijvoorbeeld Word wordt opgestart. Daar staan ook steeds de balken weer achter elkaar terwijl ik dat uitgeschakeld heb. En van dat soort dingen. In heb bij het opnieuw installeren voor snelformateren gekozen. Had ik misschien beter niet kunnen doen????
Wat is jullie advies? Opnieuw installeren maar weer?

groetjes Ans
 
mss kun je beter herinstalleren, omdat er eigelijk zoveel dingen mislopen. w8 toch nog een paar dage want mss krijg je reactie van iemand die wel weet hoe je dit moet oplossen.
 
De bijlage van Ansje:
attachment.php


Je hebt et Blaster-virus te pakken.

Volg de stappen die hier staan:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=129094

En kijk eventueel ook hier:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=129076
 
Probleem leek opgelost, maar toch is dat niet zo. Toen ik vanmorgen mijn computer aanzette begon ie, tijdens het opstarten, een keer of vier vijf helemaal vooraan. Uiteindelijk startte ie volledig op maar zojuist wilde ik een aantal bestanden op een diskette zetten: viel de computer weer helemaal uit.
Ik heb die foutmelding van het afsluiten van het systeem heb ik niet meer gehad maar toch loopt niet alles even vlekkenloos.

Kan dat toch komen omdat ik bij het fomatteren voor snelformatteren heb gekozen? Kunnen dan foutjes van een eerdere installatie blijven staan?

groetjes Ans
 
als je je cd van win xp insteekt klik je gewoon op windows installeren. je volgt de setup en op een bepaald moment vraagt de setup om te formateren, hier kies je voor " volledig formateren" ( of hoe dat het er ook staat)
 
Ja dat weet ik, maar dat was eigenlijk niet mijn vraag. Mijn vraag is: kunnen door snel formatteren fouten blijven staan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan