stukjes tekeningen in word 2007

• Onderwerp starter Onderwerp starter janp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

janp

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2002
Ik heb in het verleden een boekje in A5 gemaakt en de pagina's geillustreerd met kleine tekeninge en ingesloten in een (onzichtbaar) kader. achteraf bevielie die illustraties niet en daarom had ik die ook weer weggehaald.
daarbij is waarschijnlijk iets verkeerd gegaan, want op verschillende pagina's staan er nog stukjes van deze tekeningen. Ze zij echter alleen niet te zien in de tekstopmaak, alleen als ik op zo'n pagina kom en die print, dan zijn deze stukjes tekening wel te zien. ik heb in de teksopmaak ook al alle pagina's geselecteerd, optie alle randen ingeschakeld, maar dan is er ook niets te zien. Ook heb ik een paar van die pagina's naar adobe gekopieerd, en dan is er de ene keer wel dat stukje afbeelding zichtbaar (op een liggende A4 pagina, wordt automatisch ingesteld door adobe), maar bij een volgende pagina is er niets te zien, ofschoon er wel een stukje afeelding uitgeprint wordt.
iemand een idee?
groetjes Jan

Bij Word 2003 zou dat wellicht op te lossen zijn door onder het tabje "Opmaak" te keizen voor "Opmaak weergeven". Dan verschijnt er iets wat bij Wordperfect het "onderwaterscherm" genoemd werd. Daar ziet u dan ook de verborgen zaken.

Nu weet ik niet of dat bij Word 2007 precies hetzelfde is. dat zou u even moeten bekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan