stuurprog toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

seeburg100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 jan 2002
hallo , ik heb een probleem met het stuurprogramma,van het toetsenbord, als ik opstart heb ik soms geen stuurprogramma van het toetsenbord \, dat is dan gewoon weg, ik ga dan met de muis naar hardware toesenbord ,en daar is dan geen stuurprogramma, start ik weer opnieuw, kan het stuurprogramma gewoon weer terug zijn. als ik wanneer het stuurprogramma weg is, op het toesenbord een willekeurige toets indruk staat m,n muis ook vast, en kan niets anders meer doen dan de resetknop in toetsen, en opnieuw opstarten. rara wat kan hier aan de hand zijn?? graag hulp hierbij! bvd!!

Ik denk dat je in dit geval beter het stuurprogramma van je muis en toestsenboord op nieuw moet instaleren,
Er is waarschijnlijk een hardware conflict opgetreden.

Geplaatst door FraMat
Ik denk dat je in dit geval beter het stuurprogramma van je muis en toestsenboord op nieuw moet instaleren,
Er is waarschijnlijk een hardware conflict opgetreden.

ja dat heb ik al een aantal keren gedaan, maar het probleem blijft, maar bedankt voor het meedenken!

Geplaatst door maestro12
Is het een 'speciaal' toetsenbord, welk merk/type en welk OS?
nee standaard toetsenbord van de fujitsu siemens, alleen wel een draadloze muis, waar ik nu ook maar het intelliepoint stuurprogramma, eraf gegooid hebt, en gewoon windows een stuurprog laten installeren, doet het ook prima zo. ik heb nu de pc een paar keer opnieuw gestart, en nu doet de pc het wel goed. dus ik hoop dat ik van het probleem verlost ben!! maar ik heb er niet al teveel vertrouwen in.. os xp home!

probleem is nog steeds!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan