Stuurprograma actieveren:p

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco282

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2006
Ik ben al heel ver met m`n probleem met gluidskaart:D m`n 3e toppic hierover maar uhm ff vraagje hoe kun je dit stuurprograma ACTIEVEREN
er staat ingeschakeld maar Niet ingeschakeld maar hoe schakel ik hem dus in?

Fout.JPG

Klik hier als t plaatje het niet doet

Laatst bewerkt:
ja maar dit heeft ander onderwerp die andere 2 mogen gesloten word en deze opengelaten:p dit gaat wel om hetzelfde probleem maar ben wat verder gekomen dan dat. dus als het mag die andere 2 dicht en deze openlaten:rolleyes:

Gewoon

Dat pijltje er naast en dan inschakelen kiezen.

Maar voordat je alles overhoop haalt.

Zag in je vorige topic dat "WMP" (vies woord) de codec niet kon vinden.

Download hier voor van www.codecguide.com het K-lite Mega Codec Pack.
Kies dan maar voor MediaPlayer Classic. Dat "vies woord" programma blijft het wel doen hoor, maar Mplayer classic kan bijvoorbeeld ook flv aan, en dat is leuk.

Vergeet niet aan het eind ook nog te kiezen voor de alternatieve Real en QuickTime.

Voor de angst hazen onder u, het heeft niets, maar dan ook niets, met KaZaa te maken.

Eric.

Dat pijltje er naast en dan inschakelen kiezen.

Maar voordat je alles overhoop haalt.

Zag in je vorige topic dat "WMP" (vies woord) de codec niet kon vinden.

Download hier voor van www.codecguide.com het K-lite Mega Codec Pack.
Kies dan maar voor MediaPlayer Classic. Dat "vies woord" programma blijft het wel doen hoor, maar Mplayer classic kan bijvoorbeeld ook flv aan, en dat is leuk.

Vergeet niet aan het eind ook nog te kiezen voor de alternatieve Real en QuickTime.

Voor de angst hazen onder u, het heeft niets, maar dan ook niets, met KaZaa te maken.

Eric.

Je hebt iets tegen WMP?
Heeft WMP iets vreselijks gedaan?:p
RealPlayer maakt je pc er ook niet stabieler van hoor.

juist daarom

Lust ze geen van twee.

Eric.

P.S. moet wel eens uitwijken naar "vies woord", omdat sommige CD's alleen daar te vinden zijn, als de maker de moeite heeft genomen de gegevens daar op te geven.

Ga maar verder in de link die Raymond Bos aangeeft.
Iedere keer een topic openen, terwijl het over hetzelfde gaat is niet overzichtelijk.;)

Deze sluit ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan