Stuurprogramma installeren Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

skipper558

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 aug 2007
Berichten
1
Hoe kan ik een stuurprogramma installeren in Windows Vista in de XP SP2 compabiliteitsmodus?
 
Dat kan niet. Je zult Vista drivers moet gebruiken. Drivers van XP kun je niet onder Vista gebruiken.

Als die er niet zijn dan kun je de hardware niet gebruiken onder Vista. Zelf een scanner die niet onder Vista kan werken ivm ontbreken van drivers.

Ik heb dit opgelost door met VMware onder Vista een XP installatie uit te voeren. Als ik dan iets wil scannen dan start ik XP op en kan ik toch scannen. Gebruik hem niet zoveel en werkt nog goed dus wilde hem niet vervangen.
 
Dat kan niet. Je zult Vista drivers moet gebruiken. Drivers van XP kun je niet onder Vista gebruiken.
.
Hoezo niet, het hangt er vanaf wat er geinstalleerd moet worden. Ik gebruik een scanner waar zelfs geen Xp drivers voor zijn. Deze heb ik onder compatibiliteits modus geinstalleerd. Er zijn alleen maar drivers voor Win2000 voor deze scanner, dus dat heb ik ingesteld in de compatibiliteits modus. Ik moest dat dus al in Xp doen en heb dat nu in Vista gedaan. De scanner werkt prima.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan