Stuurprogramma voor PCI-apparaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Richardve

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Hallo,

ik heb sinds kort een XXODD laptop, type 8252ds, met Vista Premium 32 bit. Nu krijg ik elke keer als ik opstart een melding dat een PCI-apparaat niet werkt en drivers ervoor moeten worden ingesteld.

hier een screenshot: http://img104.imageshack.us/img104/994/pciapparaatpu3.jpg

Ik heb al geprobeerd te zoeken naar de drivers op mijn Windows cd, en de mee geleverde drivers cd. geen succes. Ook heb ik chipset drivers van de XXODD website geprobeerd maar wederom geen succes.

Heeft iemand enig idee waar ik de goede drivers vandaan kan halen?

Alvast bedankt,

Richard

Laatst bewerkt:
Dus er zit geen driver cd of recovery cd bijgeleverd waar eventuel de juiste drivers op staan?

Anders zou je de cd erin kunnen doen en de bovenste optie kunnen kiezen, je kunt hem dan zelf naar drivers op de cd laten zoeken.

Verder ben ik niet bekend met je merk laptop dus ik weet er verder niet veel over.

Al in het apparaatbeheer gekeken of daar vraag-/uitroeptekens staan?

Dus er zit geen driver cd of recovery cd bijgeleverd waar eventuel de juiste drivers op staan?
Dat had ik al geprobeerd, tevens over vermeld in mijn openings post. Ook maar een poging gewaagd met laten zoeken op de Windows cd maar ook niet gelukt.

Al in het apparaatbeheer gekeken of daar vraag-/uitroeptekens staan?
Ik heb geen vraagtekens staan, maar hij zal niet voor niets die melding geven neem ik aan. Moet ik het gewoon weg klikken en hopen dat het niet van belang is?

je kunt het wegklikken en rustig afwachten,als het van belang is komt de melding terug en kun je weer verder zoeken.

De drivers staan (vlgs. aangifte van de XXODD website) in ieder geval hier
Daar waar 64 in de naam voorkomt betreft het Vista 64-bit, en daar waar XP in de naam voorkomt zijn het XP drivers, let daar dus even op.

Misschien kun je jezelf helpen door
1. Even na te kijken of voor alle apparaten die op die download-pagina worden genoemd er in Apparaatbeheer wel/al drivers zijn geïnstalleerd.
2. De drivers downloaden en uitpakken (1 aparte map per driver), en even al die drivermappen probeert als je de vraag voor de installatie van die driver weer krijgt.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan