stuurprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar als ik dan adi soundmax drivers wil installeren, en de wizard zegt aan het eind van de installatie dat er geen stuurprogramma's gevonden zijn, hoe zou dat dan kunnen?

Imo houdt het dan in dat je windows geen juiste files zijn gevonden voor je geluidskaart

waar staan die drivers, op een cd of op je hd?

Ik zou denken dat die drivers in die .exe staan die ik heb gedownload om adi soundmax te installeren. Wel staat die adi soundmax dus niet bij de apparaten in w2000, in w98 wel.

Om een apparaat te kunnen gebruiken moeten de drivers geinstalleerd staan op je harde schijf.

Van veel apparaten heeft Windows de drivers zelf en kan deze dus installeren zodra hij het apparaat ziet. Soms lukt dit niet en kan je de drivers vanaf een CD installeren. Ook is het mogelijk drivers vanaf internet te downloaden en vervolgens te installeren.

Ja, maar het gekke is dus dat ik dat dus gedaan heb. Ik heb de drivers gedownload en als ik ze dan installeer dan zegt ie dat ie ze niet kan installeren omdat ie geen drivers kan vinden. Of begrijp ik nu iets geheel verkeerd?

Is onboard. Maar genoeg erover. Ik koop gewoon een soundblasterkaartje voor 30 euro. Het moet wel leuk blijven.

Evengoed bedankt allemaal :thumb:

als je er 30 euro voor over hebt, likt me dit idd
de beste oplossing :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan