stuurprogramma

• Onderwerp starter Onderwerp starter sax
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sax

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2001
HAllo,

Ik probeer Windows 7 te installeren, maar krijg op gegeven moment het bericht dat er geen stuurprogramma gevonden kan worden van de cd/dvd speler.

De mogelijkheid om te bladeren/zoeken is er wel, maar vindt geen geschikt stuurprogramma. De installatie gaat dus ook niet verder.

Wat is er fout gegaan, wat heb ik fout gedaan?

Laatst bewerkt:
Beter een USB memory-stick gebruiken om te installeren. Hoe je 'm maakt staat hier gelinkt (dus deze link).
LET OP: Ga ervan uit dat de hele memory-stick gewist wordt, dus kopieer eerst relevante bestanden weg van die usb stick naar een ander medium.
Mocht je tijdens de installatie vanaf USB toch weer dezelfde melding krijgen, dan staat in de tweede posting op die eerste link wat je kunt doen.

Voor tijdens het gebruik van tóch een DVD bij installatie staat je melding hier toegelicht. Kans dat je het echt kunt oplossen is niet zo groot, dan.
Overigens heb ik ergens ooit de truc vernomen om met Shift-F10 dan een command-prompt te openen en de data van de DVD naar de harde schijf te kopiëren en dát pad aan te geven als de plek vanwaar er gekopieerd moet worden. Ik heb die truc verder nergens uitgewerkt als link.

Tijs.

Laatst bewerkt:
HAllo,

Dat is snel.
Bedankt.
Bleek dat er een kabel los zat....☺

Het probleem is opgelost.

Zet nog je vraag op opgelost: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan