Stuurprogramma's Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaakmans

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2006
Hallo allen, op de pc van mijn zusje is zojuist windows 7 geinstalleerd. Echter missen hier de stuurprogramma's van de netwerkkaart en videokaart en ook de audiokaart.

Het gaat om dit moederbord:
QDI: K7S746FX met onboard ethernetkaart "LAN REALtek 820 1BL" Audiokaart tevens onboard "6 channel audio system codec ALC650E. En ook de videokaart waarvan ik nieteens de naam kan vinden.

Kunnen jullie me hierbij helpen?

Alvast bedankt!

Hallo allen, op de pc van mijn zusje is zojuist windows 7 geinstalleerd. Echter missen hier de stuurprogramma's van de netwerkkaart en videokaart en ook de audiokaart.

Het gaat om dit moederbord:
QDI: K7S746FX met onboard ethernetkaart "LAN REALtek 820 1BL" Audiokaart tevens onboard "6 channel audio system codec ALC650E. En ook de videokaart waarvan ik nieteens de naam kan vinden.

Kunnen jullie me hierbij helpen?

Alvast bedankt!

Voor audio probeer dit eens http://www.realtek.com/downloads/do...=23&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDown=false

Als je een update doet bij MS krijg je automatisch alle bijgewerkte stuurprogramma's!

Sorry,heb ik overheen gekeken. :p
Maar als je hier reageert kun je toch ook de chipset-driver downloaden van dat moederbord? klik

Laatst bewerkt:
Deze moet je hebben voor de SIS746FX de rest lijkt mij, voor zover ik zie,geïntegreerd.
Dus als 't goed is heb je alleen deze nodig ook voor de audio.
Zoniet hoor ik 't wel.
Succes!

Laatst bewerkt:
Dankje allen... Heb alles aan het werk gekregen, op de videokaart na... Dit is een Ati Raedon 9200 en hiervan is bekend dat er geen vista/7 drivers zijn...

Echter werkt de internetkaart nog niet helemaal soepel... maar ik ben al veel verder dankzij jullie.

Dank!:thumb:

Heb je al bij MS een update gedaan? Meestal krijg je dan de bijgewerkte stuurprogs.
m.u.v. je videokaart in dit geval,maar 'n nieuwe kaart is niet zo duur.
Succes! :thumb:

Heb je al bij MS een update gedaan? Meestal krijg je dan de bijgewerkte stuurprogs.
m.u.v. je videokaart in dit geval,maar 'n nieuwe kaart is niet zo duur.
Succes! :thumb:

Gelukkig is het de computer van mijn zusje, die valt al flauw als ze het woord stuurprogramma hoort hahaha, ze heeft er geen last van dus.

Verder is de MS update gedaan via mijn mobiele telefoon... Een HTC verbinden en dan als modem gebruiken en de MS Update voor de internetkaart via 3G gedownload. Hierna werkte internet:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan