Stuurprogramma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

benzema

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2009
Hoi.

Ik heb wat problemen met stuur programmas.

Ten eerste heb ik al een paar dagen last van mijn pc. Soms start hij helemaal niet op, blijft in soort van stand by stand staan. Heb vanmorgen het batterijtje er uitgehaald maar dit lijkt ook niet te helpen.

Ook heb ik laatst NVIDIA GeForce 6150 (LE dacht ik?) uitgeschakeld omdat dit apparaat niet goed werkte (code 10). Alleen zie ik hem nu nergens meer staan.

Bij apparaatbeheer - Systeemapparaten heb ik ook NVIDIA nForce PCI System Management staan. Als ik hierop klik staat er dat de stuurprogrammas niet zijn geinstalleerd.

Als ik een nieuwe stuurpgrammas probeer te installeren krijg ik een melding dat er geen stuurprogrammas worden gevonden die compatibel met mijn huidige hardware. Het installatieprobleem gaat nu afsluiten.

Verder dan deze opties kom ik niet dus iemand misschien ideeen?

Dus heb je de goede driver?
Voor welke windows versie probeer je te installeren?

Welk merk en type moederbord (of pc in geval van een merk pc) heb je?
Het lijkt er op dat je geen (of onjuiste) chipset drivers geïnstalleerd hebt.

Ik heb Windos XP home media center edition / Versie 2002 / Service pack 3

Verder heb ik een Dell Dimension DIMC521 / AMD Athlon(tm) 64 processor 3500+

PS:

Toen ik mijn pc net opstartte ging hij in 1 keer aan:shocked:. Hij detecteerde de kaart volgens mij. Nu vraagt hij volgens mij of ik hem wil installeren en moest ik een map opgeven. Ik heb toen wat gezocht en nu geeeft die een melding als volgt:

De software die u voor deze hardware installeert: NVIDIA GeForce 6150 LE
voldoet niet aan de eisen van de Windows Logo-test, die op compatibiliteit met Windows XP controleert.

Doorgaan met installeren van deze software kan ertoe leiden dat dit systeem nu of in de toekomst instabiel wordt of niet meer juist werkt. blabla

EDIT: Het schijnt dat hij zoekt naar nv4.mini.sys op NVIDIA Windows 2000/xp Driver Library Installation disk 1. Deze cd kreeg ik bij de levering neem ik aan? Ik kan tot nu toe een cd vinden met Besturingssysteem vinden. Is dit iets?:p

Laatst bewerkt:
Als ik het tweede deel wil installeren krijg ik een melding dat er geen stuurprogrammas gevonden wordt voor mijn hardware en stopt de installatie.

En op de een of andere manier kom ik niet meer bij de eerdere mogelijkheid om de NVIDIA GeForce opnieuw te installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan