Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door hawkie
Dat is nou juist zo raar...in die map vind ik 59 bestanden terwijl ik dus wel 200 verschillende achtergronden kan kiezen bij het maken van een nieuw bericht. Waar zijn al die anderen dan gebleven?
@Tanja: niet dat ik er nou speciaal iets mee wil, maar ik kan het niet uitstaan dat er dingen op mijn schijf worden weggeschreven die ik niet kan traceren.
daar staan ze idd niet inGeplaatst door hawkie
Ja, daar staan ze wel, maar niet allemaal...alleen de standaard achtergronden die werden meegeleverd met Incredimail. Dat probeer ik nou juist uit te leggen.
Als die anderen die ik heb gedownload van andere sites en die wel zijn opgenomen in de stylebox ( dat kleine schermpje zie je op het moment dat ze worden toegevoegd) staan namelijk NIET in die map. Datzelfde verhaal geldt ook voor de notifiers.
Duidelijker kan ik het niet uitleggen toch?
ik heb zelfs de pc laten zoeken op de naam van achtergronden, vindt nix terugGeplaatst door hawkie
Nee, maar waar dan?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.