stylebox incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawkie

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Waar vind ik op mijn harde schijf alle incredimail-letters terug die bij het downloaden automatisch in de stylebox worden neergezet?

Heb alles doorzocht maar kan de stylebox nergens ontdekken.

Ja, de achtergronden (letters) , die bedoel ik.

Die kan je vinden als je onder program files naar Incredimail gaat en dan naar data en dan naar letters!
Maar die zijn alleen bruikbaar in Incredimail!

Ik kan ze inderdaad ook nergens vinden. Misschien als je aangeeft wat je uiteindelijk wil dat we het op een andere manier op kunnen lossen?

Dat is nou juist zo raar...in die map vind ik 59 bestanden terwijl ik dus wel 200 verschillende achtergronden kan kiezen bij het maken van een nieuw bericht. Waar zijn al die anderen dan gebleven?

@Tanja: niet dat ik er nou speciaal iets mee wil, maar ik kan het niet uitstaan dat er dingen op mijn schijf worden weggeschreven die ik niet kan traceren.

Ja, maar dan nog klopt het niet.

Als ik bv in de map notifier kijk dan staan daar alleen de standaard notifiers in die bij IM geleverd worden. Al die anderen die ik later heb gedownload zie ik daar ook niet in staan :confused:

Geplaatst door hawkie
Dat is nou juist zo raar...in die map vind ik 59 bestanden terwijl ik dus wel 200 verschillende achtergronden kan kiezen bij het maken van een nieuw bericht. Waar zijn al die anderen dan gebleven?

@Tanja: niet dat ik er nou speciaal iets mee wil, maar ik kan het niet uitstaan dat er dingen op mijn schijf worden weggeschreven die ik niet kan traceren.

het gaat dus over achtergronden ...

C:\Program Files\IncrediMail\Data\Letter

daar staan die van mij ...

Ja, daar staan ze wel, maar niet allemaal...alleen de standaard achtergronden die werden meegeleverd met Incredimail. Dat probeer ik nou juist uit te leggen.
Als die anderen die ik heb gedownload van andere sites en die wel zijn opgenomen in de stylebox ( dat kleine schermpje zie je op het moment dat ze worden toegevoegd) staan namelijk NIET in die map. Datzelfde verhaal geldt ook voor de notifiers.
Duidelijker kan ik het niet uitleggen toch?

Geplaatst door hawkie
Ja, daar staan ze wel, maar niet allemaal...alleen de standaard achtergronden die werden meegeleverd met Incredimail. Dat probeer ik nou juist uit te leggen.
Als die anderen die ik heb gedownload van andere sites en die wel zijn opgenomen in de stylebox ( dat kleine schermpje zie je op het moment dat ze worden toegevoegd) staan namelijk NIET in die map. Datzelfde verhaal geldt ook voor de notifiers.
Duidelijker kan ik het niet uitleggen toch?
daar staan ze idd niet in :confused:

Nee, ik ook niet en daar kan ik dus niet tegen!:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan